Onko osunut kohdallenne hauskoja tekstejä purkkien ja purnukoiden kyljessä?

tai minkään muun tuotteen kyljessä? naureskelin itteksein aamulla kun vanupuikko rasian kyljessä luki että puhdas ja pehmeä...harvemmin sitä likasia vanupuikkoja tulee ostettua

Avainsanat: teksti purkin kyljessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 12:16

Esim viini suosituksissa: nautitaan kalan kanssa.
Kyllä minä nautin viinini miulummin mieheni tai ystävieni kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 12:57

Bostik-saniteettisilikonituubissa: HOMOSUOJATTU KOSTEISIIN TILOIHIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2009 - 13:07

Paistinpannun tuoteselosteessa: ruskista paistinpannu. Ai, minä olen luullut että ne on kaikki edellisetkin joita olin ostanut olisivat olleet ruskistamista varten. No nythän minulla sitten oli virallisesti ruskistava paistinpannu. Lopputulos sillä ruskitavalla ihmeellä oli mielestäni aivan sama!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:30

en itse ole nähnyt , mutta kuullut vain että amerikassa jossa kaikki on tietty mahdollista oli mikroaaltouunin tuoteselosteessa kielto ei kissoja miksroaaltouuniin, kait siellä on sitten kovinkin yleistä paistaa katit mikros...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 14:34

Onhan niitä, mutta yllättäen ei sitten juuri nyt tule mieleen. Lisään sitten jos muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:36

amerikkalaisessa solmiossa: VAROITUS - liian tiukkaan kietominen kaulan ympäri aiheuttaa hengen ahdistusta tai tukehtumisen (oma suomennos, mutta tosi juttu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 21:54

Kerran oli jonkun ilotulituspaketin kyljessä vähän kökköjä suomennoksia, mutta en nyt millään saa päähäni mitä niissä luki. Niille on kuitenkin naurettu.

Ja on noita varmaan tullut vastaan muutenkin, mutta kun ei aina kaikkea jaksa muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:19

Ostin pienen kiinassa valmistetun kaasugrillin ja sen käyttöohjeesta en ymmärtänyt sanaakaan. Ohje oli käännösohjelmalla suomennettu ja siinä ei ihan oikeasti ollut mitään tolkkua. Käyttöohje kiersi päivän vitsinä ympäri kaveriporukkaa. Hauskoja lipsahduksia näkee usein ruokalistoissa ympäri maailmaa, kun listaa on yritetty englannintaa samalla menetelmällä.
Egyptiläisen suklaapatukan nimi jaksaa hymyilyttää, se kun on Moro.
Sivustolla www.engrish.com/ löytyy aika hauskoja kömmähdyksiä, jos edes välttävästi englantia taitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 02:55

-meillä ei munista kiskota
-myytävänä torilla elävää kalaa, torimainos paikallislehdessä
-no body sucks like a electolux, pölyimurimainos
-taitaa tyttö tietää että kulman takana on patukkaa tarjolla, tuplamainos
-kulta sain tänään tuoretta pässiä, k-kauppa
-"Päätä sinäkin päiväsi Costa Ricalla" , kaksi vanhusta istuu penkillä ja juo kahvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 12:05

Opaste tien varressa kertoo, jotta lähistöllä olisi tarjolla `kahvia poikkeaville´.