Jännä huomio, oletteko te kiinnittäneet huomiota?

Minun äskeinen kysymys nro. 14988, anonyymin 14991 ja aulikin 14993. Tarkoittaako tuo sitä, että tuosta välistä ylläpito on kuitannut muutaman kysymyksen roskakoriin?
Vai miten nuo luvut eivät mene järjestyksessä.

Lisätty: 07.06.2009 - 10:45

Ei sillä että sillä mitään merkitystä minulla ainakaan olisi. Kiinnitin siihen vain sen takia huomiota, että kohta pärähtää 15000:s kysymys plakkariin. Mutta mikähän on todellisten julkaistujen oikea määrä.

Lisätty: 07.06.2009 - 14:01

Ei tarvitse mennä ominaisuuksista katsomaan. Kun klikkaa kysymyksen niin että tulee alleviivaus, niin sivun alapalkissa näkyy samallalailla numero.
Ja jihuu! Minä taidan saavuttaa ensimmäisenä virallisesti 15000:tta, koska kysymystä 15000:tta ei ole olemassa virallisesti. Jeah. Kohta täynnä.

Lisätty: 14.06.2009 - 10:54

Kiitos kaikille tähän höpsöön kysymykseen vastanneille. Itse oletan että ylläpito ehtii karsimaan aika paljon noita tulleita kysymyksiä ennenkuin ne pääsee tänne ruudulle asti. Olisi kiva kurkata sitä karsittujen listaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 13:22

Kyllä ylläpidolle riittää koko ajan poistamista, tällä hetkellä numerointi
kysymyksistä 149XX ja viimeiset numerot on
71,73,74,76,77,79,82,83,85,88,91,93
Eräs helppo tapa sada kysymyksen numero, on kun kysymyksen päällä klikkaa hiiren oikeanpuoleista painiketta ja valitsee Ominaisuudet

Kysyjän kommentti

Kiitos, näit vaivaa tarkistamalla itsekin tuon numeroinnin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 11:06

No jännä juttu. En ole aikaisemmin asiaan kiinnittänyt mitään huomiota, mutta näin on näköjään tapahtunut. Mikäpä lie syynä, ehkä vain ylläpito osaa vastata tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 11:18

En ole huomannut, mutta ei mikään ihmekään, en koskaan katso noita kysymysten numeroita. Missä lienevätkään, kun ei ne tässä vastausten yhteydessä ainakaan näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 12:03

enpä ole kiinittänyt asiaan huomiota, tuolla menetelmällä ainakin tilastoluvut kasvavat vauhdilla ...

- Napsu ylläpito selittänee mistä kynysys? -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 13:41

Hah onpas hauska juttu,mun leipäkyssäri oli sitten 15001,jos jotain kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 14:32

Enpä huomannut, mutta nyt kun sanoit niin outo homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:39

en ole moiasta juttua koommin ajatellut, kaikkea sinä huomaatkin olet tarkka plikka...jatka samaa rataa ja kerro taas huomioistasi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:54

varmaan on poistettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 17:57

Aika omituista, en ole kyllä huomannut moista.
Kaippa niitä on poisteltu sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 03:13

Välttämättä ei ole poistettu mitään, vaan kysymykset voivat olla lukittuina ja eivät näy silloin kun kysyjä haluaa esimerkiksi muuttaa laatimaansa kysymystään.