Joko on kirkastunut, ilme ja ilma?

Huomenta kaikille. Oli ihana herätä kun pitkästä aikaa paistoi aurinko siniseltä taivalta ja lämpömittarikin on päässyyt ihan uusille lukemille sitten viimepäivien.
Aurinkoisen iloista päivää ihan jokaiselle. Tehkää päivästänne muistelemisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 14:38

kirkkaita on molemmat:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 09:02

Huomenta myös pilvettömän taivaan alta,
3-tuntia sitten (kuuden korvilla) juoksentelin koiran kanssa ulkona. Maa kuurassa mihin ei aurinko paistanut, siis yöpakkanen oli rapsaissut.
Nyt jo sentään +8C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 09:22

Ja hyvää huomenta pilvisen taivaan alta. Ei päivä paista eikä kuu kumota. Jostakin vähän vanhaa taivasta näkyy. Josko tämä tästä vielä kirkkenis. Eikä ollut kyllä lämmintäkään, kun parvekkeella kävin. Päivän mittaan saattaa vähän lämmetä. Pääsenpä ainakin tänään lenkille monipäiväisen sateen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:27

Huomenta minunkin puolestani. Olen ollut jo kaksi tuntia hereill, kun meillä on täällä pieni aarre. Aarteen kanssa söimme puuroa, viinirypäleitä ja sinisiä keksejä.
Onkohan tosiaan ollut kaikkialla noita yöpakkasia ? Mitenkähän puolukankukat ovat siitä selvinneet ?Omenat ovat varmaankin jo hedelmöityneet, samoin viinimarjat ja muut.
Kohta menen laittamaan lipun salkoon. Meillä on täällä tänään kotiseutupäivä ja saa liputtaa. 4.6. en muistanut, joten nyt muistan.
Olen tehnyt myös suuren annoksen lihakastiketta pataan hautumaan, taidan viedä pojan talkoolaisillekin siitä syötävää, että jaksavat kaivaa ja kuljettaa kottikärryjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:36

Huomenta kaikki pirteänä heränneet ja varovasti huomenta niille joita vielä väsyttää. Aurinko paistoi rannassa, kun mökillä heräsin, mutta on niin kamalan kylmää, pohjoistuulta vieläkin. Halla on vieraillut, mutta ei meidän kohdalla. Tosin eilen illalla elämäntoveri oli peitellyt kaikki aremmat kukkaset. Metsässä on paljon mustikankukkia...toivottavasti ovat säilyneet. Nyt vaan odotellaan milloin lämpenee. Vapaalla tässä päivän ja ensi yöksi duuniin. Pitää laitella hyvää ruokaa, ulkoilla ja lepäillä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:40

Oli ihana herätä auringonpaisteeseen, mutta sitä herkkua ei kauan kestänyt.
Noin puolituntia sitten valot sammuivat ja vettä tuli taivaan täydeltä, mutta uskoisin että
kohta paistaa taas. Kun katselee järven toisellepuolelle niin siellä näyttää jo kirkastuvan.
Olisi vähän maalausprojektia tehtävänä, joten sadepilvet voisivat väistyä.
Aurinkoa odotellen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 13:47

Kirkasta on ollut,mutta hyytävän kylmää.Meidän asuinalueella on kirppareita joka pihalla ja kauheesti "turisteja" ihmettelemässä ja naapuri tekee tosi kauppaa.Itsellä ei ole pöytää eli enhän pysty mistään luopumaan.Siirsin ulkona mun kesäkurpitsan siemeniä omiin ruukkuihin ja yks rouva luuli,että ovat kaupan.Sanoin et toriltahan niitä saa muutamalla lantilla,mutta jos hinnasta sovitaan;olen nämä kasvattanut herneestä.Ei rvaa kiinnostanut sen enempää.Kovin tummia sadepilviä risteilee taivaalla,ehkä illaksi sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:47

oikein hyvää iltapäivää kaikkille napsulaisille kuten myöskin sinulle, täällä kyllä nyt pilvien välistä paistaakin, mutta kylmä ilma on +15 mutta jotenkin tuuli vaan kylmää puhaltaa, joskos tuosta vielä ilmakin lämpenis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:21

Tuorein säähavainto: 7.6.2009 14:50 Suomen aikaa
Lämpötila 11,6 °C;
pilvisyys: melkein selkeää (1/8);
näkyvyys yli 20 km, sama kuin oli aamupäivän lenkin pituuskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:55

nyt paistaa kivasti aurinko täällä, mut aamulla sato vettä, enkä päässyt lenkille :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 17:58

Ilma on kirkastunut,ilme ei ehkä niikään, hiukan huono päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:29

Kyllä on ilma kirkastunut ainakin täällä jämsänkoskella nyt lämmintä ajatelkaa jo 10 astetta. mutta kylmää on. lämpimämpää kiitos jos sais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:22

Ilme on kirkas ja ilmakin, pakko mainita taas että olen viikon vielä Ålandissa tai oikeastaan saapumassa sinne juuri nyt laivalla ruotsista, päiväretki Grislhamnsiin.
Hauskaa on, mutta viikon päästä riemu loppuu kun olen pari päivää turussa...