Löytyykö teistä oikea kategoria? Riittävästi järkeviä vastauksia niin ylläpitokin saa aihetta päivittää tuon kohdan mikäli sillä

on suurtakaan merkitystä mielestänne. Kategoria näkyy olevan pakko.

Avainsanat: mihin kategoriaan tämä kysymys sopii?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 23:06

Ympäripyöreät kysymykset. Tai sitten vain Yleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 23:20

Kategorioita on riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:26

eiköhän noilla pärjää, tietysti voisi lisäksi olla joku sellainen yleistä tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 23:31

Opiskelu ja tieto. Haluat kerran tietää, että mihin kategoriaan kuuluu. Tietoahan se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:49

Minust hällä välin kategorian,pääasia että juttu luistaa ts.kysymyksiä sataa!

Lisätty: 07.06.2009 - 00:56

Tuo kysymys Timppa,mitäs se kissanainen sanos,tieto ja taito tai tieto ja opiskelu,mutta kuitenkin vois olla yleistä sälää & höpinää tms.Napsu puuttuu,kun Napsusta on minust aina kysyttävää vai onko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:30

En tiedä niistä kategorioista. Kysymys kun on hyvä niin sillähän selviää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:35

Osio yleinen löpinä voisi ehkä olla ihan kohdallaan, mutta kaikkihan täällä on yleistä löpinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 01:45

Mulla meni eka kuukausi täällä, että en huomannut edes koko kategoriaa. Sitten aloin ihmetellä narinaa vastauksissa ja piti keksiä jotain sinne päin olevaa syötiksi kysymyksiin. Ei täällä mitään uusia kategorioita kaivata, ei muuta kun uusia juttuja kehiin vaan. Tämäkin kysymys tietoa kategoriaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 01:52

Jospa sitä jotenkin pärjättäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 08:21

kyllä niitä enemmän pitäisi olla, ettei aina tarvitsisi selittää 'ei tää kyllä tähän kategoriaan kuulu, mutku ei ollut muutakaan'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:34

Napsu-kysymykset ja monet muut sopivat hyvin kategoriaan 'harrastukset', sillä emmehän me täällä henkemme pitimiksi roiku. Toinen vaihtoehto on panna Napsu kiinni ja lukea vaikka kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:45

Mielestäni näillä kategorioilla pärjää hyvin ja jos nyt ei niin satu aiheeseen, niin ketä se häiritsee??
Joskus joku opettajani sanoi ettei hunoja kysymyksiä ole olemassa, on vain huonoja vastauksia.
( taisi mennä tämäkin sinne huonojen vastausten kategoriaan ;) )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 11:58

Siinä mielessä ja siinä vaiheessa kategorioilla on mielestäni merkitystä kun joku lähtee etsimään jotain tiettyä tietoa Napsusta jälkikäteen, niin menee sen ko. kategorian kohdalle esim. urheilu ja vapaa-aika, jos etsii vastausta vaikkapa kuka hiihtäjä, tms., niin ei tarvitte sitten kaikkia Napsun kysymyksiä käydä lävitse, samaa asiaahan ajaa nuo avainsanat; laittaa hakusanaksi tämän ko. hiihtäjä ja Napsu antaa sitten ainoastaan ne kysymykset/vastaukset eteesi, joissa tämä sana esiintyy.....näin ole ymmärtänyt ja näin hakenut asioita Napsusta.

Joten voisi kyllä lisätä muutaman kategorian lisää tai sitten kysyjien pitäisi käyttää enemmän avainsanoja, nyt ei mieleeni tule muuta/muita lisäyksiä kuin esim. ruoka/ruokakulttuuri

Lisätty: 07.06.2009 - 12:37

Matilda tuol minnuu muistutteli, jot tuollanen ruokajutskakategoria tääl Napsus jo onkii, eli unohtakaa/sivuuttakaa tuo, niin kuin en olis sitä ees kirjottanukaan, aivoni eivät ehkä viel hereil, ainoastaan kroppa ja voinhan jo laittaa melkeestä iän tiliin tuon lapsuksein:D, kiitos matildalle, nyt ei ehkä miu maineeni kokonaan häviä, kun sain korjata tään,hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2009 - 14:31

Ihan hyvät on kategoriat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:55

sais olla hömppä kategoria ainakin minun kysäriini...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:49

Joo sellainen kategoria kuin "hömpää ja hölynpölyä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 17:59

Kyllä niitä ihan riittävästi on,