Mitäs aiotte kattoa tänään vielä telkkarista?

Kun ei ohjelmatarjonta oikeen sytyttänyt, niin kysyn sitten että mitä muut tölläilee. Taitaa oma ilta vierähtää (taas) kirjan parissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 22:45

Parasta aikaa katselen Riivattuja taloja. Jännää....

Kysyjän kommentti

Se on tosiaan jännä ohjelma. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 22:37

En tiedä katsonko tänään enää mitään. Ehkä jonkun elokuvan, jos jaksan. Toden näköisesti luen jotain kirjaa tai kuuntelen musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 22:39

en mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 22:42

En kato telkkaria. Menen kohtapuoliin lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:18

en mittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:28

en yhtikäs mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:09

En mitään, telkkari sanoi tänä aamuna "naks poks pum" eikä sieltä sen jälkeen oikeen mitään ole näkynytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 02:19

En mitään. Aamulla tuli mielenkiintoinen dokumentti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:03

nyt jo pyhä ja iltapäivä, joten mitäkös onkaan tarjolla ohjelmassa nimittäs ....no ainakin isäntä katsoo formuloit ja siin samas minä joudun väkisin niitä kuunteleen ellen sit ole pihalla jotain puuhamas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 18:01

Enpä varmaankaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 18:48

Meinaan tänään katsoa Wallanderin ja ehkä vaalituloksien ohjelmaa,siinähän se oli,mutta kirja TVn sijasta ei ole hassumpi idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:18

Eilen luin minäkin kirjaa, mutta tänään katson mielenkiinnolla vaalivalvojaisia. Mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:41

En mitään, kesäaikana ei tuu seurattua yhtikäs mitään. Jos filmi buumi iskee, nappaan kaukosäätimen käteen.