Mitäs kaikkee sitä tuli sit tänään tehtyy, kaikki mitä pitikin, vaiko enemmän, vaiko vähemmän? Vai olikos mukavata muuten vaan?:)

Avainsanat: lauantai tekeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 22:13

omasta mielestä ihan tarpeeks, mutta äiti kyl valittaa ku kotityöt jäi vähemmälle... :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 22:34

Nautittu sisälämmöstä ja katsellaan päivän pitenemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 22:40

tuli istuttua autossa 8 tuntia, nyt ollaan täällä Katinkullassa.. kävin puntilla ja kohta menen nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 22:41

Mukavata muuten vaan. Vettä sateli ihan tonne iltaviiteen asti, niin ulkoilukin jäi tältä päivältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 23:03

Tuli etsittyä netistä isännälle juuri oikea auto jonka hän sitten ostikin ja sai minut kateelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:30

ei todellakaan mitään mainitsemisen arvoista, oneks ei ollut suunitelmissakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:10

Tuolia tietokoneen ääressä tuli kulutettua taas oikeen urakalla.
Eipä muuta. No ulkoilmaa sain sen verran että kävelin kauppaan ja takas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:40

siivosin aamupäivän sit sauna ja sapuskaa ja sit on vaan maata möllötetty.. vissiin 6 csi miami jaksoo katteltuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 01:56

Keräsin ja muovitin kasvioon kasveja. Kummityttö patisti ratsaille illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 02:20

Ei mitään mainitsemisen arvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:05

se on nyt sitten tuo vastaus et muuten vaan ei siis mitään ihmeellistä vielä ole tullut tehtyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 18:01

aika löhöilyä on tänään touhut olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 02:10

Ei paljon mitään, vaikka tarkoitus oli siivota. Sainpahan sentään yhden koneellisen pyykkiä pestyä, ja tiskeistä tiskasin suurimman osan. Koneella tää päivä on aikalailla mennyt, niin ja äänestämässä kävin myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:11

Jos ja kun lauantaista puhutaan, olin ostoksilla aamusta ja sitten vaalityössä keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:42

Lauantai meni löhöilyksi,tupakkilakon kanssa kärvistelyksi,vallan mässäilyksi ja "töllön" vahtailuksi.Ei edes sauna lämminnyt.
Kyllä sentään koirat kuletin lenkillä.