Napsussa ei tule kunnon keskustelua kun ei ole kuin yksi kommentti(tai vähän lisäyksiä)kun täällä vain kysellään ja vastaillaan.

Uskotteko,että olis kiva ns.jutella Napsussa,jos olis mahdollisuus?

kategoria "ihmissuhteet"

Avainsanat: napsu kysymykset keskustelu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 02:42

Se on totta. Vastaus ja äkkiä toiseen kysymykseen. Keskustelu voisi olla hyvä, kun saa vain "jengin" kokoon samaan aikaan?

Kysyjän kommentti

Yökyöpelit asialla HEI,klo 02.42!Tai sitten se voiskin olla "Yölinjalla"...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 21:38

tää on ihan totta.. joskus tekisi mieli oikein keskustella jostain asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 22:15

hyvä idea kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 22:48

Olisi ihan mielenkiintoista. Mitenköhän ylläpito siihen suhtautuisi. Täytyisi ihan kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:13

Oikeassa olet.Viimeaikojen keskustelu ei ole luultavasti ollut kovin hauskaa joten porukka on vähän kuuntelevalla kannalla ja kesäkin hiljentää omien asioidensa takia monta aktiivia. Ihmettelen kun joka päivä uusia rekisteryneitä käyttäjiä näkyy olevan.Muutama aktivisoituu ja muut ovat kateissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 23:28

Voihan täällä keskustella. Lähettää vaan kysyjälle viestin, tai vastaajalle, jonka vastaukseen haluaa lisätietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:29

Samaa näkyy olevan vaalitenteissäkin. Juontajat yrittää vaientaa heidän mielestään väärät vataukset. Istu ja pala. Kai niitä on oikeita irc sivustoja joissa voi pitää ompeluseuroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:38

vähän helpompaa saisi tuo keskustelu olla, tässä muodossa jutut 'kuolee' yleensä muutamassa tunnissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:34

Joo mullaki on ollu monesti mielessä, että tuohon ja tuohon asiaan olisi kiva heti ottaa kantaa tai kysyä jotain lisäkysymyksiä. Siis jotenki helpompaa tietä kuin mitä nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 02:01

Olet oikeassa. Kunnon keskusteluun kuuluu useampia repliikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:19

Niin, on ollut vähän 'tietokilpailupainotteista' viime aikoina tämä kysymys-osasto. Ainahan siitäkin saa keskustelun aikaiseksi, mutta vaikeampaa se on. Yritetäänpäs nyt ryhdistäytyä, ja keskuestellaan ihan 'aikuisten oikeesti' .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:41

Hyvä idea siispä kehittelemään, mitä ylläpito sanoo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:58

Ideana aivan hyvä, mutta ongelmana varmaan tulee olemaan se että keskustelevat Napsulaiset
ei ole yhtäaikaa paikalla. Ehkä joku pieniosa ja sit siihen on vaikea hypätä myöhemmin mukaan.
Viisammat, pistäkääpä nyt aivosolut töihin, miten tilanne korjataan ?
Perustettava uusi keskustelukanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:07

Ei taitaisi toimia "pulinaboksi", kun en ole moiseen missään törmännyt.
Livenä saa keskustella tuttujen kanssa. Olisi paljon ystäviä, joihin pitäisi ottaa yhteyttä.
Tämä Napsu on tällainen jossa käydään silloin kun muuta viitsi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 14:37

kannatetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 18:03

Olisi ihan mukava homma tuollainen.
Joku chatti tänne vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:16

Kyllä, en ensin oikein ymmärtänyt ettei täällä saa keskustella.Voisi olla jokin osio keskustelulle.
En tiedä käyttäisinkö sitä kuitenkaan..