Aihe poistettu

..

Lisätty: 06.06.2009 - 16:31

Sori, tässä oli kysymys, mutta aihe on poistettu! Siis sain jo vastauksen!

Lisätty: 07.06.2009 - 17:36

KAIKKI käsitty nyt ihan väärin.. Tarkoitin että (minä itse kirjoitin: Aihe poistettu) OLEN JO SAANNUT VASTAUKSEN ja kirjoitin: aihe poistettu, ettette lukisi turhaa aihetta, mutta myöhäistä nähtävästi.. TURHA AIHE=AIHE POISTETTU ylläpito ei liity tähän mitenkään!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 16:54

Jaa, jaa, taas näitä omituisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 16:29

niinku mikä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:00

Juu,omituista tosiaan,miksei sitten koko hela hoito lähde,jos kysymys poistettu?Outoa,kuka antoi vastauksen?Ylläpitokö...

Lisätty: 07.06.2009 - 19:28

Hei Ashley22,kuten huomaat ei paljon tarvitse olla ja aika vireä jutustelu kehittyi,
aiheita puuttuu selvästikin!Asia vilpitön!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:25

Omituista tosiaan.
Pienet kananaivot jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:34

Ei täälläkään tämä keskustelu ihan vilkkaimmasta päästä tällä hetkellä tunnu olevan, eikä liiallisella viisaudella pilattu, mutta eiköhän se jossain välissä vilkastu.

Kerro ihmeessä lisää, mukava saada uusia naamoja tänne, vaikkei aihe kauheen mukava olekaan. Tai älä sittenkään kerro! Saadaanko me arvata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:48

Taabe tapasi elokuvaohjaaja Tulion ja kättelyn jälkeen Taabe: Ai ai kun herkkä poju noin herkkää en ennen tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 22:16

Jopas nyt. :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:37

NIin , ajattelitko, että tällätavalla sitä keskustelua saisi aikaan enemmältikin. Kovin ovat lyhyitä nuo vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 02:04

Höh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 09:56

Tarkoititko: Ai he poistettu ? Ei täältä ketään ole minun tietääkseni poistettu, ellei sitten tuo ylläpito ole mennyt diskaamaan jotkut pois. En ole huomannut eikä kukaan ole kertonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:13

olikos ylläpito poistanut sinun kyssärisi ? pitää olla hyvin siivosti täällä ja miettiä kysymystä kahdesti, miten sen esille laittaa, jotta sitä ei poistettais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.06.2009 - 18:04

Öööhhh höö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:43

Oho mikäs tämä nyt sit oli? onko sulta siis poistettu joku kysymys täältä vai mitä tarkoitat?