Jos paidanhelma on rytyssä se korjataan suoraksi sen kummemmin miettimättä. Jos alushousut joutuvat persvakoon niin miks niitä ei

voi korjata yhtä luontevasti ??
Vaatekappaleen oikaisuhan sekin on ?!

Lisätty: 06.06.2009 - 17:22

HUOM ! tämä ei ole mikään tosikkokysymys eli ei järjen kanssa mitään tekemistä !!!

Avainsanat: alushousut vako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 17:57

Ennen joutui raottamaan alushousuja että näki takapuolen, nykyään joutuu raottamaan takapuolta että näkee alushousut.." ... pikkuset pokserit jokka menee persvakoon on seksikkäitä. Mie pidän silkki/satiiniboksereita. ...viivi&wagner ja harald-hirmuisia.....

Lisätty: 08.06.2009 - 03:30

Uu....eiku....Timppa. Sullahan oli käytössä yhtessä vaihessa sellaset sarkahousujen päälle vetettävät sukkikset? Eik's vaan? Aika sexy olit !

Kysyjän kommentti

Hauska juttu ! Suurin osa oli onnexi osannut ottaa tämän kevyesti.
Kaivelemissin =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 15:58

no onhan se nyt vähän eri asia kaivaa omaa pyllyään.. saa käyttää järkeä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 16:28

kulttuuriasia, mikä missäkin soveliaaksi käytökseksi katsotaan ...

meillä ei ole pidetty tuota itsensä kaivelua oikein salonkikelpoisena käytöksenä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 16:39

Kyllä min' ainakin korjaan jos yksin olen, muuten jossain vessassa tai vastaavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:07

Mitäs ryppyjä ne miehet etelän maissa korjailee kaiken aikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 18:53

Voipas.Rekkamiehen hymyhän se pilkistää.Jos ei kestä kattoo ni pää varmaan kääntyy muualle. Se on vähän kun tämä maailman nopein elimensiirto.Lahkeesta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 19:03

Se on aika ärsyttävää jos on sattunut sellaiset alkkarit jalkaan. Jos oikaista tarvitsee niin pyrin menemään jonkin taakse - jos mahdollista - kun sen teen. Mikähän siinä onkin, ihan luonnollinen juttu, mutta silti hävettää kiskoa. Korvien välissä varmaankin vikaa, ei sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 20:13

on se perseen kaivuu vaan täälä suomessa sen verran kauhia juttu. :) sama kuin miksi aivastaminen on sallitumpaa kuin piereskely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 10:07

Siirryn rohkeasti alushousukeskusteluista sukkahousuihin. Ne ne vasta kurjat kapineet ovatkin kun alkavat valua alaspäin. Eikä niitä voi julkisella paikalla alkaa nostelemaan. Pikkujuttu jonkun alushousuongelman rinnalla, kun housujen vyötärö alkaa pudota reisien kohdalle ja kohta putoaa koko housusysteemi. Inhoan sukkahousuja. Stringit ovat jo meikäläiselle kauhistus. Alushousujen näkyminen housunvyötärön yläpuolelta on joku nuorisomuodin kikkailu, ohi menee, ja naurattaa jälkeenpäin, samalla tavalla kuin 80-luvun ylileveät olkatoppaukset. Kommunistikiinalla on hyvä muoti: kaikilla samanlaiset takit ja housut, niin miehillä kuin naisillakin. Arabimuotikin on rentoa: naisille vain pitkä kaikenpeittävä mekko päälle kun lähdetään kotoa ulos. Tukkakin peitetään, ei tarvitse ajatella kampauksia. Miehetkin voivat pitää mekkoa. On niillä helppoa.