Miten suhtaudut homoliittoihin ?

Avainsanat: ihmissuhteet homoliitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 17:43

Ei kait sen kummempia liittoja kuin heteroillakaan.
Tavallista arkista elämänmenoa, mikäli ympäristö suvaitsee.

Kysyjän kommentti

Teinivuosina minulla oli kaverina homopoika, hän oli aivan mahtava ihminen.
Harmitti ihan ettei ollut tytöistä kiinnostunut.
Kaikille suotakoon lupa rakastaa ( kunhan ei pervoile )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 14:55

Hälläväliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:58

Eipä asia minulle kuulu. Ihan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 15:22

ei häiritse minua, eikä mitään syytä sortaa heitäkään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 15:23

On vielä sen verran uusi asia, että en ole ottanut kantaa suuntaan tai toiseen. Kaikille täytyy antaa elämisen mahdollisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 15:34

Jokaisen oma asia tietty, mut ite en suhtaudu ......., koska......, mielestäni ei ole luonnollista

Lähteet:
miksi sittten on naisia ja miehiä, eikä vaan jompaa kumpaa sukupuolta pelkästään?, jos näin olis tarkotettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 15:59

hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 16:40

Erittäin hyvin, ei ole mitään ongelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:09

Ihan OK,kukin taaplaa tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 18:01

Löytyy helpoiten: Kirjoittamalla yleisönosastolle mielipide homoliittojen puolesta ja seuraamalla noussutta hälyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 18:58

ihmettelen.. normaalit avioparit ei mee enää nykyään liittoon, asutaan vaan avosuhteessa, näiden taas on väen vängällä pakko päästä liittoon :( ei ymmärrä muolimon menoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 19:01

Minäkin kuulun siihen joukkueeseen jonka mielestä se on ok. Jokaisella on oikeus rakkauteen. Itse asiassa tuttavapiiriini kuuluu yksi homopari. Sekä lespopari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:04

Jokaisen oma asia.Ei kuulu minulle, mutta kieltämättä joskus on näin sharmikkaan miehen oltava selkä seinään päin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 21:54

Sama oikeus heilläkin mennä naimisiin ku meil heteroillakin,mut lapset on sit vähä eriasia...noi niiku lapsen tulevaisuutta aatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 00:41

Minä kyllä hyväksyn kaikki liitot :D Hyvä, kun löytyy joku ihminen, jolta saa rakkautta ja läheisyyttä ja jolle
voi myös antaa rakkautta ja läheisyyttä. Kaikki ihmiset saman arvoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 01:56

Ihan positiivinen ja suotava juttu. Takaa mm. juridisen turvan leskeksi jäävälle. Aikaisemmin oli huutava väryys, että ahne suku vei vainajan omaisuuden koska mahdollisuutta parisuhteen laillistamiselle ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 10:18

Ihan ok. Niitähän on ollut aina, ei tosin rekisteröityneitä, mutta liittoja avoimina. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, eikä kaikki ole järjellä selitettävissä. Tuntemani homot ovat hauskaa porukkaa ja viihdyn heidän seurassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:42

jos on rakkautta ja kunnioitusta toista kohtaan niin ei sillä väliä onko mies tai nais suhteet..pää asia , että rakastaa ja on rakastettu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:47

Asia ei mulle kyllä kuulu. mutta outoo on kun lapsi kysyy miksi mulla on 2 isää ja mun kaverilla on vain 1. siinäpä on sit kysymys että miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:19

Ristiriitaisia ajatuksia herättävä asia.
Kyllä asialla on väliä. Jos kaikki olisivat homoja, ihmissuku tuhoutuisi ennen pitkää.

Lisätty: 08.06.2009 - 14:07

Avioliiton voi solmia vain kaksi eri sukupuolta olevaa. Siis Suomen lain mukaan. Kaksi samaa sukupuolta olevaa eivät myöskään voi hankkia lapsia keskenään (luonnolisella menetelmällä). Nämä nyt vain ovat faktoja. Biologia ei ole toistaikseksi muuttunut vaikka joskus on väitetty että mies on synnyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 09:53

Hyvä asia,että kaikki parit voivat virallistaa suhteensa ja olla lain edessä näin tasa-arvoisia.