Sataako useasti syyskuussa?

Avainsanat: kos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 13:22

www.wunderground.com/cgi-bin...ct=WEATHER
Tuon mukaan ei sada.
Minä katson maailman säätiloja tuolta. Ylös paikan nimi ja jos se löytyy, niin vähän alempana on kohta History&Almanac, josta voi hakea säätiloja taaksepäin. Kätevä sivu. Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 13:41

Syksyllä, syys-lokakuussa luonto on yleensä melko kuollutta “palanutta” ja turistialueet pitkän sesongin jälkeen sotkuisia. Toisaalta ilma ei enää ole liian kuuma ja illat ja yöt ovat silti melko lämpimiä. Meressäkin voi vielä uida. Kesä ovat lämpimiä ja melko vähäsateisia, syksyllä sateet lisääntyvät. Talvi on lauha, mutta sateinen. Kreikan keskiosissa on enemmän manner eurooppalainen ilmasto. Alue on Välimeren saaret mukaanlukien melko vuoristoista ja tämä ei voi myöskään olla vaikkutamatta vallitsevaan ilmastoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:03

syyskuun sadesumma alle 20 mm, eli sadetta tulee vain nimeksi ja lämpötilnkin vaihtelurajat +19...+28 C, eli ei muuta kuin menoksi

linkistä tarkempaa ilmastotietoa :

www.wordtravels.com/Resorts/...wn/Climate

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 18:58

Eiköhän ne nopeita ohimeneviä kuuroja ole. Itse olen ollut kerran siihen aikaan ja silloin käväisi ukkoskuuro hotellimme päällä hetken aikaa. Minua hirvitti vielä ihan kamalasti, kun pikkulapsia oli altaassa pulikoimassa. Onneksi ei mitään tapahtunut kuitenkaan.