melko hiljaista täällä Napsussa. Ovatko kaikki juhlineet viimeyön vai mitä puuhastelette näin koleana kesäpäivänä ??

Minä poistun nyt siivoamaan vaatekaappeja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 13:35

Joku kannon ylös kaivaminen on sen verran hullun hommaa, että ei sitä viitsisi edes tehdä ilman olutta. Viimeistään siinä vaiheessa kun sen saa ylös, niin Olvi-purkki naksahtaa.
Ei tullut juhlittua, yksikseni kun olin.
Minulla humaltuminen ei yleensä kuulu juhlimiseen, vaan ennemmin lapiotöihin, kun oikein kuumana päivänä riehuu ja tulee korvattua nestevajaus oluella. Joka toinen lasi vettä ja joka toinen olutta, niin jaksaa hillua.
Ai niin, nyt pitäisi alkaa paiskomaan roinaa (vaate)kaappeihin. =)

Kysyjän kommentti

Hyvä valinta, Olvi =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 12:00

No, mie en oo juhlinunna viime yönä, vaan unten mailla riemukkailla vissiin jo yheksält illal, tais siis olla aikas rankka työviikko takana. Tuo sää; +9, ja pilvisyys, ei oikein saa nuit suupielii ylöspäin, ainakaan mulla:(, joten aittelin laittaa saunan lämpiää ja mennä sit sinne löylyihin naattimaa lämmöst, nyt kattelen formuloitten lämmittelyajoi... Kyllä tää tästä vilkastuu (napsuttelu meinaan), luulen ma....

"voi pientä juhlijaa aamu alkaa sarastaa, kello viisi on. Vaellat yössä yksinään, väsymys käy jo käpälään"...:D

Lisätty: 06.06.2009 - 13:51

Nyt sitten saunoin, tosin ilman vihtaa, makosaa oli, ja siel tuntu alla Papitilla oleva juoma oikein miu mau mukkaa myös; Olvi, täs nyt saunasellasen otan:) ja pakko kait nuo aika-ajot kattoo, heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 12:31

Kyllä juhlittiin koko yö. Sitä se "jumalaton" elämä teettää, kun illalla hilpeenä hilluu on aamulla kalpeena hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 12:34

Hilluttu on satiinilakanoiden välissä ;-O,just pinkasin torille,aika meininki siellä,mutta taasen tuli sadekuuro ja armottoman kylmä.Kohta tää lähtee Pilates-liikuntatunnille,pitkästä aikaa vanha venyttelee ja verryttelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:05

Kyllä sitä on vähän juhlittu viime yönä. Aikamoinen olo nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 13:44

Ei ole viime yönä juhlittu. Seurustelin kirjan kanssa melkein kahteen asti. Tänään siinä mielessä ihan pirtsakka olo, mutta tuo ilma ei anna turhia lupauksia iloisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:01

olin pelailemassa jalkkista pikkusiskon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:44

Täällä olen talkoissa pojan työmaalla. Porukka on juuri syömässä miniän tekemää lihakeittoa ja minun tekemääni pannaria. Kohtta taitaa alkaa sade. Voin sitten poistua 'takavasemmalle. Pärjäävät noissa salaojankaivuuhommissa ilman minuakin.Myönnän avoimesti, että en ole kovin hyvä siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 16:02

lähdettiin vähän yli 8 ajamaan kohti katinkultaa, ja ollaan perillä n. 20min päästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 18:55

Minä olin isännän kanssa katsomassa hänelle uudempaa autoa jonka sitten myös ostimme. En ole kateellinen - en. No vähän - ehkä hieman enemmän - voi helkkari - mä haluan samanlaisen!!!
Ja tiedän etten ikinä pysty sellaista hankkimaan. Näillä senteillä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 21:57

Kyllähän tota tuli juhlittua,ku kerranki sattu pitkä viikonloppu vapaa.Peli-illan järjestin.Pelailtii trivial pursuittia,aliasta ja pullon pyöritystä.Oli sen ver kylmä ja sateine ilma ettei viittiny mennä ulos pelaa petankkia ja mölkkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 20:44

tottakai on juhlittu
...
Joka ilta kun lamppu sammuu,
Ja saapuu oikea yö
.....

ja juhlat jatkuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:50

Eipä ole ihmeemmin juhlittu. mutta kun on kiireitä muuten ei millään kerkiä olemaan täällä napsussa. nyt otin vähän aikaa että kerkiän vähän vastailemaan tällä.