Oletteko nähneet vilua ja nälkää?

Ne on valjastettu uudelleen hommiin
www.aamulehti.fi/teema/terve...giat/84862

Avainsanat: on nähty kaikenlaista jopa vilua ja nälkää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:01

en ole.

Kysyjän kommentti

En ole nähnyt minäkään, tuntenut sitä vastoin monasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 11:46

Vilu on nähty kuluvan viikon aikana monesti ja nälkäkin vähintään kerran päivässä.
Mutta jos hieman tuohon aamulehden artikkeliin mennäkseni, niin minkään sortin allergioista en kärsi, Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 12:23

En ole nälkää kärsinyt , olen syönyt aina ennen, mutta vilua näin kesällä olen kärsinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 12:42

Nälkää ei ole tullut nähtyä,vilukissana eletty kylläkin,mutta Aamulehden juttu just sitä mitä olen "saarnannut",jos en ikäni niin pitkään.Nykyajan ihmiset pesevät itsensä sairaiksi jo lapsesta.Lapsien ei anneta olla luonnollisessa konttausasennossa missään ym.ym.pitää sanoa,että uskon ALn joka sanaan.Itsellä ei ole KOPKOP koskaan ollut allergioita,ehkä tää ikäluokka on säästynyt saatuaan tarpeeksi suoja-aineita elinympäristöstä luonnollisella tavalla,itse kaupungin pihoilla ja kaduilla luuhatessa,maalla eläneet mullasta ja elikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 12:44

Pakkanen ja kylmä nujertaa bakteereita. Normaali ja riittävän monipuolinen päivittäinen ruokavalio on ehdottoman täkeätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:06

Vilua on joskus ihan oikeasti tultu kärsittyä nälkää ei niinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 13:42

Vilua tunnen aina, jos on liian vähän päällä ilman lämpötilaan nähden. Nälkää jos olen nähnyt, on se vaan johtunut siitä, etten ole viitsinyt tehdä ruokaa, tai on jäänyt kaupassa käymättä. Omasta syystäni kuitenkin. Mutta onhan minulla tuota vararavintoa vielä muutama kilo kropassani ylimääräistä. Ei pääse ihan nääntymään hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 13:50

Vilu on päässyt joskus yllättämään etelän mailla, kun on ollut liian vähän vaatetta ja nälkää näen parhaillaan, kun ajattelin pitää sixpackin kunnossa ja painon alkamaan mieluummin seiskalla kuin kasilla.
Allergioista en pahemmin tiedä, mutta kyllä sitä ainakin heinänuhaa oli lapsuudessa aika monella, vaikka oli jatkuva siedätyshoito päällä.
Lapset jopa leikkivät ulkona pakkasessa.
Nyt makoillaan tietsikan ääressä. Olisin enemmän huolissani diabeteksesta kuin allergioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:29

Lievää allergiaa on, mutta ei ne menoa haittaa. Vilua olen kokenut Pietarissa helmikuussa 2004, kun lämmöt oli reilun viikon poikki ja pakkasta-20. Nälkää tuli kokeiltua ulkomailla pikkulikkana, kun pankkiin tilatut rahat eivät saapuneetkaan ajoissa ja nyhjötettiin leirintäalueella melkein 2 viikkoa jumissa. Onneksi broidi löysi luumupuun ja takakontissa oli monta pussia vehnäjauhoja... Paikalle tupsahtaneet suomalaiset karavaanarit pelastivat tilanteen ja ikinä ei ole säilykelihapullat maistuneet niin hyville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:54

Vilua olen kärsinyt kauan, vaikken olekaan ollut Balkanin vuorilla taistelemassa. Kauan olen myös kärsinyt nälkää, kolmen viikon paasto on ollut pisin aika, minkäole ollet yhtäjaksoisesti syömättä kiinteää ravintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:01

kyllä, molempia. Nälissään on kivampi käydä syömään ja vilu on välillä kesälläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 22:41

Kyllä olen kokenut vilua ja nälkää ,taannoin 70 luvulla olimme poikakaverin kanssa Kilpisjärvellä .
Pankit ja posti oli mennyt kiinni ja yritimme rajalla leirintä alueelle pantiksi olisimme tarjonneet pankki kirjaa sekä ajokorttia ,ei kelvanneet. Autossa nukuttu yö oli kylmä kesäkuussa kun auto oli 100A.
perjantaista maanantai aamuun jouduimme juomaan vettä ja joka päivä saimme yhden leivän syötyä sen verran oli rahaa taskussa kaikkea hyvää Kilpisjärven leiri paikan pitäjälle jos tätä lukeepi
nyt ollaan jo liki 60v:ita toivon ettei kukaan joudu kokemaan samaa kohtaloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:25

Joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:48

kyllä ja kyllä, mutta en ole nälkään kuolut ja vararasvakin kyllä lämmittää joten en ole viluunkaan kuollut, mutta tuota nuhaa on kylläkin jatkuvasti, joten nyt lähden siedättämään ja kukkia istuttamaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 13:58

onneksi vaan vähän etäämmältä