Ininä kuuluu yöllä korvan juuressa ja kun laittaa valot päälle ei näy missään. Osaavatko hyttyset piiloutua ?

Avainsanat: piilo hyttyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 18:50

Nehän ovat suorastaan mestareita siinä lajissa. Ostin muuten sellaisen pistorasiaan laitettavan sähköisen karkottimen, katsotaan miten hyvin nyt osaavat piiloutua kehvelit.

Kysyjän kommentti

Toimiiko sähköinen karkoitin vai vieläkö yölliset piiloleikit jatkuu ? =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 11:18

Jonnekkin valon ulottumattomiin ne menevät ja taas hyökkäävät kun sammutat valot.
Siinäpä yö kuluu hyttysjahdissa rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 12:49

Oikeestaan syy;miksi viihdyn kaupungin piirissä,VIHAAN sitä ininää,meinaa mennä järki ja aauyöllä herätyksiä kamalan kutkan kanssa ja pienen pieni punanen kohouma aiheuttaa hirmusen raapimisen,YÄK!Pirullisia otuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:08

'Kyllä ne ilmeisesti piiloutuu johonkin, hyvin tuttu tilanne minulle tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:02

OSAAVAT! Ainakin omien kokemusten pohjalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:14

Älkää tuomitko heitä, sillä vihollinen pistää tarpeeseen. Niin ikäviä kuin hyttyset ovatkin, meidän pitää myös ymmärtää niitä. Hyttysnaaraat, jotka meitä vainoavat, tarvitsevat verta muniensa ravinnoksi. Ilman veriuhriamme naaras ei yltäisi lähellekään normaalia 200 munan tuottoaan. Hyttyskoiraista ei ole kiusaa. Ne lentävät kukasta kukkaan ja elävät medellä ja muilla sokeripitoisilla nesteillä, niinkuin reippaat ja aikaansaavat miehet yleensäkkin tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:02

osaa ne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:34

kyllä ne semmoisia on. meillä on monesti ollut noin kun valot sammuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:00

multa ne on piiloutuneet jo vuosia sitten, ei kuulu ininät ...