Onko jotain positiivista tässä kylmässä sateisessa kesä säässä ? Itselläni ei tule mieleen mitään.

Avainsanat: sataa ja kylmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 11:22

Ei tule hiki koiran kanssa lenkkeillessä,
eikä koirakaan halua tavanomaista pitkää lenkkiään juosta.
Hapekasta ilma ja tekee hyvää iholle.
On tilauksessa lämmin kaunis aurinkoinen kesäsää .
Nyt jo aurinko pilkistää Seinäjoella ja näkyy vanhaa taivasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 11:07

No, ainakin sain eilenkin hyvän (teko)syyn olla menemättä kasvimaalle kitkemään, eikä tarvitse potea huonoa omaatuntoa, kun löhöää sisällä lukemassa takkatulen ääressä tai roikkuu netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 11:10

Voi tehdä tekemättömiä sisätöitä. Aloitan kohta vaatekaapin siivoamisen, mitä olen suunnitellut jo pitkään. Pois vain kaikki tarpeeton ja vanha vaate.
Kunhan nyt maltan täältä Napsusta poistua . . . .
Ja ihan mukavahan tuota sateen ropinaa on kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:08

Ei tarvitse kastella ulkokukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 13:35

Laihtuu, kun ei pääse ruokakauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:02

saa lukea rauhassa sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:39

Olisi aivan loistava keli tehdä tekemättömiä töitä!
Vain yksi pikku juttu häiritsee, ei huvita tehdä mitään.
Alkaisi edes sataa, niin saisi sen tekosyyn itselleen.
Tämän pienen päänsäryn täytyy nyt riittää. Siksi kai työt eivät huvitakaan?
Kesä on vasta alussa ja kyllä tässä vielä ehtii hikoilemaan paljon ennen syksyä.
Sitten voikin taas katsella Napsusta halpoja etelänmatkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:59

Ostin kirpparilata kirjan ja villalankoja. Nyt on taas kivaa puuhaa pitkäksi aikaa eteenpäin. Saa olla hyvällä omallatunnolla sisällä. Ja mikä parasta: hyttyset eivät viihdy kylmässä, ovat ilmeisesti kuolleet koko sukupolvi. Ei tarvitse seistä olkona letkun jatkona kastelemassa kukkia ja istutuksia, auto on tullut itsestään puhtaammaksi, ei pidetä grilli-iltoja pihalla ja valvota myöhään, ja ehtii napsuilla. Siinä ensimmäiset, mitkä tuli mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 16:04

sateen ropinaa on kivaa kuunnella

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 18:49

Saa ihan huoletta laistaa pihatöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:02

lepopäivä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 23:28

Hienot on kelit,aseenteesta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:56

onhan se hyvä että välilä sataa, mutta nyt kyllä sitä jo odottikin auringon paistetta, tuntui jotta sade ei lakkaa laisinkaan, mutta eipäs tarvinnut kastella kukkia ja sai vähän olla syystä poissa tonkimasta multaa tai jotain muuta puuhastelua ulkosalla...nyt kylläkin paistaa ja kukkia istuttaan..olen niitä siemenestä kasvattanut ja en usko pakkasiin, joten multaan saavat siirtyä ne pienet taimetkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 20:03

Jaksaa kaivaa maata lapiolla kun tuuli ja sade viilentää :)

Sade huuhtoo siitepölyn pois.

Nurmikko ja muut kasvit lähtevät kasvuun kun saavat vettä.

Harmi vaan kaikki hyttyset eivät näytä kuolleen... :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:53

En pidä vesisateesta ja kylmästä lainkaan. ja kun on kesä sillon pitää olla lämmintä eikä palella sekä olla villatakki päällä sisällä. toivon vaan lämmintä kesää että vois olla ulkona ilman takkia.