Huomenta kaikki ihanat napsulaiset.Liisukalla taisi taas vähän viineyönä pitkää-pienet pirskeet?? Mikäs tämän päivän parantaa? Nyt alkaa hävettää olla NAPSUSSA,vai mitä?

Vastaan itse ulos ja lenkille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 14:55

Onko sillä väliä onko pikku maistissa ravintolassa tai Napsussa?
Turhia murehdit.

Kysyjän kommentti

Olet ihan oikeassa. Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 06:41

Ei mua ainaskaa hävetä ;)
Ja lenkilläkin olen jo koiran kanssa ollut.
Elämäähän tämä vain on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 07:10

kohta päivä kääntyy iltapäivälle ,ei napsussa hävetä olla

Lisätty: 06.06.2009 - 07:12

odottelen tässä jos suomessa alkaisi kesä niin voisi tulla sinne lomille

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 08:59

Älä huoli, ei sinusta huomaa. Ihme pirskeiden pitäjä olet jos noin terhakkana olet jo tässä vaiheessa. Tuli tuota valvottua itse kullakin ja pirseitä pidettyä. Väsyttää ihan mukavasti.
Reipasta päivää sinulle ja kaikille muille pirskeiden pitäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:15

Ei kannata hävetä pikku juhlimista!

Juo vichyvettä, käy lämpimässä suihkussa tai saunassa ja yritä syödä jotain. Kyllä se siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:35

ei aihetta hävetä !
pirskeet aina sillointällöin on elämän suola :)
meillä täällä pohjois-savossa on sateinen keli, joten aivan sopiva päivä levätä ja parannella olotilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:03

Huomenta vaan kaikki pirskeilijät. Aika parantaa niin kuin tiedätte. Huomenna voi juhlia jo uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:26

Vitsi liisukka,ootko kirjoittanut viinissä värssyjä Napsuun tai muuta riehakasta!Kerran kirjoittelin pikku viinissä Napsuun,kauheesti kirjoitusvirheitä ,joku mulle huomautti mikä oli tietysti asiaa eli nuhteita tuli.Jatkoin sen jälkeen kyllä ihan nuhteetonta elämää;ihan oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:10

ei mitään häppeemistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 13:28

Onneksi säännöissä ei mainita sitä, että pienessä tuiskeessa ei saisi kirjoittaa. Ja kukapa sitä pystyisi kontrolloimaan vaikka kirjoittaisikin. Et sinä ole mitään pahaa tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:04

kaikille sattuu ja tapahtuu. eipä tässä kukaan ole sen kummempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 15:59

hyvä lissukka anna palaa vain ja pidä lippusi korkealla....ei mitään syytä hävetä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:05

jos napsussa olisi alkolukko (nollatoleranssilla), voi olla että kaikki hauskimmat ja tyhmimmät jutut jäisivät kirjoittamatta

oliskohan se nyt sitten niin hyvä juttu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 06:02

Kotitöiden pariin, niin huurut haihtuu. Tarvittaessa sessen kanssa lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:37

mitä häpeämistä nyt on... kaikillahan meillä oma elämä on ja jokainen sen viettää niinkuin itse haluaa:D. minä parannan nyt yksin "maailmaa", kun mies on kylillä työ "systeemeissä"..kattoo miten huomenna meikä parantaa omaa oloa;).. veikkaan, et lähden shoppaa;)