Olen ollut yli kahdeksan kuukautta polttamatta. Nyt tekee mieli tupakkaa. Onko vielä normaalia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 12:39

Normaalia on,kestämisiä sulle ote jo voiton puolella,vaikka varmasti lopun ikää tulee heikkoja hetkiä.Minulla kolmas päivä ilman tupakkaa menossa,ei oo helppoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos ja tsemppiä sinulle. Pääset kohta samaan missä minä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 02:57

Älä polta sitä yhtä tupakkaa edes. Se on ihan normaalia. Kun annat pikkesormen se vie koko käden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 03:08

Nyt ei kannata missään nimessä enää aloittaa uudestaan. Nyt on taisteltava vastaan. Se on normaalia, että jossain vaihessa sitä tekee mieli. Nyt kun aloitat uudestaan, niin kahdeksan kuukauden taistelu on mennyt hukkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 06:46

Älä ihmeessä anna periksi! Kyllä se ohi menee, aivan normaalia. 2 x 2v olin polttamatta ja lankesin, nyt olen ollut kohta 9 v polttamatta. Ei kyllä rahakasoja nurkissa näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 07:05

Silloin kun 18 vuotiaana lopetin,niin viiten vuoden päästä rupesin näkemään unia,joissa poltin ,ja tupakka maistui hyvältä.Sitten kun olin polttanut se tupakan ,unessa rupesin ihmettelemään kunka olen aloittanut polttamaan.Kun heräsin ,olin hyvilläni ,että se oli vain unta.Enkä polta vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 07:09

Ei ole normaalia!
Yli 10 vuotta sitten tuli kiintiö täyteen, eikä ole tehnyt mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:16

Ihan normaalia se on. Älä sorru!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:39

Empä osaa tuohon sanoa, että onko normaalia vai ei. Itse en ole koskaan polttanut, enkä
enää "viitsi" opetella.
Mutta luulisin, että kun olet vain tiukkana itsellesi, etkä ota sitä ensimmäistä tupakkaa, niin halut menee ohi. Ainakin toivon niin.
Noin hienoon alkuun kun olet päässyt, ei kannata nyt rueta lepsuilemaan !!
Tsemppiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:05

Eiiii, älä vaan nyt sorru tupakkaan uudelleen. Se on niin tyhmää. Ole lujana, kestä kuin mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:21

IDA;PIDÄ PÄÄ KYLMÄNÄ!Mun teorian mukaan "kerran nikotinisti,aina nikotinisti!",itse lopetin yli 10v sitten kait 13v,mutta silloin tällöin tilaisuuden tullen tulee h i m o,mutta laimea.Harvoin poltan pikkusikarin,yleensä jos kekkereissä muistan siis ei tärkeä juttu.Ida, sä hoidat homman hienosti!Nyt itsesuggestiota ja et ajattele koko asiaa;enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:10

On normaalia,älä vaan nyt siihen sorru, menee ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 13:25

Olen kuullut monen lopettaneen tupakoitsijan sanovan, että vielä vuosienkin jälkeen tulee niitä mielihaluja. Toivon, ettet sorru polttamaan. Kadut sitä myöhemmin. Minunkin olisi päästävä tästä eroon, ennen kuin terveys menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:04

on normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 14:14

On ihan normaalia. Ajatus tupakan ihanuudesta iskee mitä ihmeellisimmissä tilanteissa ja voi tulla vuosienkin jälkeen. Nyt vaan kovana, sillä 8kk on niin hyvä suoritus, ettei sitä pahan, vaarallisen ja kalliinkin myrkyn takia kannata pilata. Tsemppiä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:05

täysin normaalia.. vielä vuoden ja kahdenkin päästä voi tulla samalaisia tuntemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:08

hei on ihan normaalia, itse ollut ilman 01 syksystä ja vieläkin hamua röökiaskia, unista puhumattakaan, mutta on hyvä olla näin , kun keuhkot eivät ole täynnä sauhua, niin mahtuu raikasta happeakin sinne sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:57

kait se on ihan normaalia. itse en pollta olen joskus nuorena kokeillut siihen mulla jäi polttaminen ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:26

ihan normaalia, mullakin tekee silloin tällöin mieli suunilleen kaikkea mistä on tullut aikoinaan luovuttua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:03

Olen nyt ollut pian 3 vuotta polttamatta ja mieli tekee edelleen...