Onko teillä villejä kotieläimiä?esim.gerbiilejä tai hamsteria joka juoksee nytkin ,niin lujaa kuin pyörästään pääsee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 01:40

Ei ole, viimeisetkin tupajumit katosivat tänne muutettuamme ensimmäisen yön aikana isännän kuorsauksen saattelemana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 01:43

Villejä? Lemmikit?
Kissa pyydystää hiiriä koko yön villisti tuolla pihalla ja orit huutavat toisilleen välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:56

Ei ole hiiriä just nyt, mutta on kyllä kerran tullut tuolta katon kautta yksi hiiri, joka tipahti suoraan välikatosta sähköjohdon reiästä kattovalaisimen kuvulle. Taloni on kaksi kerroksinen omakotitalo ja sijaitsee metsän keskellä. Eläimmiä siis rittää joka puolelle. Kerran oven takana oli helmipöllön poikanen, joka yritti tulla suoraan sisään kun avasin ulko-oven. Myös orava on ollut oven takana pyrkimässä sisälle. Kun rakensin talon niin seuraavana talvena fasaanit, noin. 15 kpl. marssivat rivissä omaa polkuaan pitkin aivan ulkorakennuksen reunoja myöten. Koirani ( karjalankarhukoira ) oli silloin ulkona hihnassa ja fasaaneiden polku meni noin. metrin päässä hihnan kantaman päässä. Oppivat tietämään missä koiran hihnanrajat olivat. Koira haukkui ja fasaanit tepastelivat kaikessa rauhassa. En ollut uskoa silmiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 12:50

Ei ole hamstereita, hiiriä eikä gerbiilejä. Kissani pistäisi ne poskeensa jos olisi. On niin näppärä kissa, että oppisi aukasemaan häkinkin. Ovista ainakin kulkee kuin vanha tekijä, ja aukoo niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:12

Tuo minun koirani on aika villi, tosin siitä löytyy jonkun verran sutta niin voi tehdä hieman enemmän villiksi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:59

On ollu 2 hamsteria. Villejä epeleitä olivat. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:05

oli minulla joskus kaloja ja seeprapeippoja , sekä 2 undulaattia, mutta nyt on parisenkymmentä vuotta ollut kissoja , no tuolla luonnossa on saunamökin jossain harjalla majaa pitävä lepakko, tikli uiskentelee lammella ain silloin tällöin ja kyyt käyvät kans uiskentelemessa lammes, joten kaiken moista liikettä on tuolla pihalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 11:00

Mun nuorimmall työllä on hamsteri mutta ei suostu millään juoksemaan siinä juoksupyörässä en tiedä mistä se johtuu. mutta muuten on kocva menemään. ja reipas minni hamsteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:29

ei sokeritoukkia kummempia, paitsi alkukeväästä murkkuja ...