Mitenkähän on, mutta minusta tuntuu että me tarvitsemme näitä pieni yökevennyksiä?

Suatanhan mie olla viärässäkkii... niin ja tuota - muistakaa nyt hyvät immeiset se että mie en ou savolaanen, enkä siis murretta ossoo millään tavalla ies kirjoittaa. Mie vain sujuvasti kuuntelen.

Lisätty: 07.06.2009 - 09:06

Oikaistaan vähän: en tarkoittanut tätä omaani, vaan yleisesti. Meistä moni valvoo öisin myöhään ja silloin minusta itsestäni tuntuisi kivalta hieman hupsutella vastausten kanssa. Ei kellään voi mennä niin hyvin ettei pientä piristystä kaipaisi. Kunhan vastaukset pysyvät niissäkin asiallisina, eikä miteen yöelämään liittyvinä.

Lisätty: 13.06.2009 - 09:50

Ennen kuin valitsen parhaan vastauksen niin totean ettei aihe kiinnostanut ketään joten vastauksetkin olivat jotain ihan muuta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 01:50

Kevennykset aina paikallaan ja Savolaiselta se vastuu siirtyy kuulijalle.

Lähteet:
Hyviä tuttuja Savossa. Ei ole häpeä!!!

Kysyjän kommentti

Kiitos, lähin kysymykseen vastaava vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 01:31

Ukko ainakin kävi kevennyksellä vessassa vartti sitten ja ihmetteli miksi vielä istun tässä koneella. Pikkasen jumahdin tähän, kun näin kesällä en nuku valtavan pitkiä yöunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:52

Aamulla kirjoitettu;savoa on ihan hauska lukea,tosin kaikkea ei ymmärrä,mutta kaikkeahan ei tarvikaan ymmärtää,tulee vuan piä nii turukasen kipiäks,annetahan hevosehen uatella sillähä on suur piä.Ohoh tais mennä sekameteliks,mutta ei kait haittaa,en osaa mitään kieltä paitsi veden kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 12:47

Siskoni kanssa oltiin lapsina kesät aina savossa. Kolmessa kuukaudessa sisko puhui savoa kuin aito savolainen. Minuun ei tarttunut samalla tavalla. Pitääköhän myöntää, että siskolla on parempi kielipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:14

Tulipa mieleen tosta että tein eilen testin mistä päin suomea sydämeltäni olen kotoisin ja Etelä sekä Pohjois-savohan sieltä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:07

jaksatte te sit valvoa.. huh