Miksi ette laita omaa kuvaa napsuun???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 01:15

Julkisivulautakunta lähetti minulle kielteisen päätöksen perustellen sitä sillä, etteivät he halua ottaa vastuulleen äkkinäisiä sairauskohtauksia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 01:16

täällä käy lapsiakin, ei saa pelotella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:19

Ei tätä pärstää viitti näyttää,sitte tuntis koko KOTKA::että täällä napsussa seikaillaan....
Parempi olla vaan LIISUKKA mitä on vielä mukana.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:24

Juttujen perusteella minä voen olla muutennii heleppo nakki tunnistaa, jos joku törmmää minnuun. Sitäpaitsi ei oo kovin tuoreita kuvia. Katellaan joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:25

Täällä ollaan saatu huomautuksia vähemmästäkin. Parempi, että ei enää lietso yleiseen mielialaan kapinahenkeä. Täytyy ajatella muitakin käyttäjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:32

Huono kamera ni laitoin velipojan edustavimman kuvan luvalla.

Lähteet:
Ei meitä kuitenkaan kukaan erottaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 02:33

Riittää että kuvassa kurkistan tänne, kun käyn vain satunnaisesti kurkkimassa Napsun meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 07:33

Napurilla oli paremman näköinen naama!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:18

Miten niin emme laita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 09:50

Sensuuri iski !!
No ei, ei vain ole tullut laitetuksi, mutta onko sillä nyt niin suurta merkitystä ??
Ehkä laitan, ehkä en :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:35

Matilda,on se vaan kiva kun on OMA kuva framilla :-)ja jännittävää,voi käyttää mielikuvitusta,kun lukee viestejä "Mikähän tyyppi tuon kuvan takana on?".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 12:44

Kissa on kauniimpi katsella kuin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:15

En jotenkaan ole vielä halunnut laittaa, tiedä vaikka joskus laitankin.
Tuo kiivi on kuitenkin hupaisampi kuin naamani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 14:04

koirankuva riittää. sitäpaitsi, koulussa on tästä puhuttu ja ankarasti kielletty. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 19:08

ei kehtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:22

en ole varma mahtuukos kuvani tuohon, jotta en ole kokeilut edes..mutta otto ja onni ovat niin suloisia tuossa kuvassa ,joten jaan sen kanssanne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:42

Ehkäpä viel laitankin, kun ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:45

ei ole vielä tullut sellaista edustuskelpoista kuvaa vastaan :)