Pitäisiköhän Liisukan sanoa itsesä irti NAPSUSTA????

En jaksa aina osiltua,kaikkeen mukavaan.
Ikä alkaa painaa...........Kohta 65...KUKA ON VANHEMPI???OLIS KIVA KUULLA:::::

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.06.2009 - 01:22

Eiköhän meillä ole ollut näitä julkimoteräsmummeleita kysymyksissämme täällä sivuillamme jo ihan tarpeeksi. Mitäs mieltä olette kanssanapsulaiset jos tekisimme tuosta liisukasta meidän ikioman julkimomme ja me päätämme milloin hänestä luovumme. Liisukka, liisukka. liisukka... kolme pointsia täältä näin alkuun!

Lisätty: 06.06.2009 - 01:25

Tarkoitin ensimnäiselläni viittauksellani julkimoteräsmummeliin A Samulinia, en liisukan kysymystä.

Kysyjän kommentti

Voi kiitos Ida. Yritän pystä kuviossa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 01:05

miksi????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:06

minä, en tosin paljoa, mutta kumminkin sen verran että kehumaan pääsee ...

- ei tollanen ikä perusteeksi riitä, eläkeikäkin nostettiin 68 -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:16

Eihän napsuilla tarvitse joka päivä, jos ei jaksa. Tämän tulisi olla hauskaa ajanvietettä, eli täällä käydään keskustelemassa silloin kun siltä tuntuu. Viikkojakin voi olla välillä väliä. Minäkin käyn nykyään joskus illalla vaan täällä, jos jaksan. Näin kesällä ulkoa löytyy paljon mielenkiintoisempaa ajanvietettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:25

kolme vastakysymystä. Miksi? Miksi? Miksi ihmeessä?

Lähteet:
Ei tavi aina olla superaktiivinen. Koko homma pwrustuu omaan haluun ja ajankäytöön. Älä katoa pois sinäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:40

Juu ei ikä riitä perusteeksi sitten millään. Miksi ihmeessä täältä nyt pitäisi pois lähteä? Ollaanhan mekin kaikki täällä. Välillä masentaa ja v....väsyttää, se kuuluu tähän ihmisen normaaliin olotilojen vaihteluun. Kaikki päivät eivät ole hyviä päiviä. Meistä jokainen kokee joskus masennusta ja voimattomuutta. Tunne on yleensä ohimenevä ja hallittavissa, jos luotamme omiin kykyihimme vaikuttaa oloomme. Mielialan vaihtelut kuuluvat elämän normaaliin rytmiin, jossa nousut ja laskut seuraavat toisiaan. Tilapäinen alakulo ei vie mahdollisuutta iloon. Masennuksella on monet kasvot, eikä sen syitä ja syntymekanismeja tunneta kovin hyvin. Sanotaan, että masennusta on helpompi ehkäistä kuin hoitaa. Siksi omat mielihyvänsä ainekset ja mielipahansa oireet on hyvä tuntea. Suurin pelkomme kohdistuu usein omiin tunteisiimme. Samalla kun pelkäämme tuntea surua, pelkoa, jännitystä tai huolta, etäännymme todellisesta itsestämme. Jos uskaltaisimme antaa tilaa myös kielteisille, raskaille tunteille, pystyisimme ehkä paremmin kohtaamaan myös ajoittain tulevan masennuksen ja löytämään ratkaisuja sen voittamiseksi. Tsemppiä sinulle ja älä nyt hyvä ihminen täältä minnekään lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 02:30

Ei "harrastusta" kannata kokonaan lopettaa vaikka välillä tympii tai kyllästyttää. Kausiluontoistahan mielenkiinto tuntuu eri asioita kohtaan olevan. En minäkään polkupyörää roskiin kanna, vaikka aina ei pyöräily maistu. Ennemmin laitan varastoon ja kävelen välillä ja jopa alkaa sitten fillarointi taas yllättäen kiinnostaa. Kurja on sinunkin uutta profiilia laittaa, jos nyt hetken mielijohteesta sen poistat. Pidät pienen tauon ja sitten voi Napsuttelu taas tuntua tosi kivalta? Ikärajaahan tänne ei ole, eikä siten myöskään eläkeikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 12:41

Liisukka, pysy vaan kiltisti porukoissamme omien voimiesi ja jaksamisesi mukaan. Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta sitten joku kiintois kysymys saa ajatukset virkeiksi ja huomaankin, että tämä on mukavaa. Tsemppiä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:15

Ei pidä liisukan lähteä täältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 15:00

Jos siltä tuntuu niin pakkohan se on, mutta jos meirän mieliksi haluat olla niin pysy täällä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 16:12

jos sä itse haluat lähteä pois, niin sitten menet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:18

ei ole tuo ikä liisukan syy lähteä, mutta voitahan pitää vaikka vapaapäivää ja sitten taas moikata meitä jookosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 18:59

Ikävä sun tulisi kumminkin!
Nyt on varmaan jo ollut pari parempaa päivää jo välissä. Tuskin enää moisia mietit?
Meille tulisi ikävä. Napsuystäviä ei koskaan ole liikaa.