Kolme tärkeintä asiaa mitä kysyisit jos haluaisit tutustua uuteen ihmiseen joka muuten kiinnostaa sinua?

Ne mitkä todellakin merkitsevät sinulle kaikkea.

Lisätty: 13.06.2009 - 01:09

Ensin vanha litania jne. Kysymykseni oli ehkä "järkevä" mutta omasta kokemuksesta sanon, että kyllä se vastapuoli puhua osaa. Hän tasan tarkkaan vastaa oikein niihin kolmeen kysymyksiisi, mutta kun arki koittaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 12:37

Kurjien kokemuksieni jälkeen minun olisi saatava tietää, onko hän rehellinen. En vaan tiedä miten sen selvittäisi, koska vastata voi mitä vaan.
Toiseksi haluaisin tietää, onko hän alkoholin suurkuluttaja. Inhoan sellaisia miehiä, jotka ovat.
Kolmanneksi, tuleeko hän toimeen omillaan, vai onko joku siipeilijä.
Nämä kai tärkeimmät.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Vastasit: koska sanoa voi mitä vaan. Tuossa olemme samoilla linjoilla. Kokemusko meissä puhuu? Vai viisaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 01:01

Elämän tilanne.harrastukset ja mitä toivoisit elämältäsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:14

Ensimmäinen olisi horoskooppi kysymys? Mikä olet, minulle aika tärkeä asia.
Sitten mitä harrastat.
Jos löytisin sen oikea,miten jatkamme elämää eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:39

Riippuu missä mielessä haluaisin tutustua, siis onko mies vai nainen. Kaikki ajallaan, kuuntelen ja tutustun, en utele. Tietysti haluan tietää työpaikan ja horoskooppimerkin, ehkä elämäntilanteen ja historiaa menneisyydestä, jotta voin muodostaa ihmisen arvomaailmasta käsityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 03:14

Jos etsisin naista, niin: elämän tilanne, mitä haluaa elämältä ja varmaan ne harrastukset olisivat aika tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 10:17

Mieheltä kysyisin: Elämäntilanteesi ja siviilisäätysi? Harrastuksesi ja mielenkiintosi kohteet? Oletko sinut ja sujut menneisyytesi kanssa? Lisäkysymyksenhän saa aina joten silloin tiedustelisin hänen horoskooppimerkkiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:16

Elämäntilanne, siviilisääty,suhde päihteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 15:09

Mitä kuuluu, mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä ja mistä unelmoit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:46

elämän tilanne, harrastukset, horoskooppi..