Kaikesta muusta luopuisin?

Mutta mistä et milloinkan...

Ps. Kategoriasta viis, kun ei ylläpito ole noita lisännyt vaikka silloin taannoin kovasti uusia ehdotimmekin.

Lisätty: 06.06.2009 - 00:32

Lämmin kiitos liisukalle kauniista vastauksesta!

Lisätty: 06.06.2009 - 01:05

Timppa on hieno ihminen ja hänellä on hienoja ajatuksia - mutta niin olet liisukka sinäkin. Sinä et lähde mihinkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisätty: 06.06.2009 - 01:07

Mutta mikä seuraavaksi jos meiltä viedään se terveys ilman lupaamme?

Lisätty: 13.06.2009 - 00:28

Ennen kuin valitsen - alkaa olla jo aika tuttu aloitus- niin kiitän jälleen kaikkia vastanneita. Jokaisen vastaus oli paras. Mutta nyt hain yhtä tiettyä sanaa: sinusta. Ei, en tarkoita itseäni, vaan laulussa lauletaan kaikista muusta luopuisin, mutta sinusta en milloinkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 11:50

Rakkaista ihmisistä ympärillä. Jotka rakastavat sinua juuri sellaisena kuin olet.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Jos katsot viimeisen lisäykseni niin tiedät miksi vastauksesi oli paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 00:28

Mutta en todellakaan,luopuisi ikinä sinusta IDA,,,,,
TIMPPA sanoi oikein..Nostan hattua TIMPALLE. Arvostaa meitä iäkkämmpiä mummeleita.
Taas TIMPPA sanoi oikein,kun on niin vikkelä. Tää mummeli taas tuhraa,PITÄISKÖ JÄÄDÄ NAPSUSTA POIS????????????????????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:36

Mummoni aikoinaan sanoi että terveys on tärkeintä maanpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:46

Terveys on ehdottomasti se ykkösasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:00

En haluaisi luopua siitä elämästä mitä mulla oli.Kotiin on ikävä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 12:33

Toivosta parempaan en halua luopua, vaikka tiedän realistina, että parempaa ei tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:17

Rakkaista läheisistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 15:07

elämänhalusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 16:42

läheisistäni ne tuovat elämäääni suolan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 11:14

kyllä perhe on mulle ainakin tärkeää elämässä ja terveys sekä ihmis suhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:31

tästä päivästä