Kuinkas teidän perjantai ilta sujuu ja onko suunnitelmia,kun on nyt niin lämmin kelikin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 23:26

tässä viiniä naukkaillessa>:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 22:39

Tähän aikaan illasta ei suunnitelmia ole muita kuin suunnata tuonne makkariin päin jonkun ajan päästä. Eikä ole kylmyydestä haittaa, jos johonkin pitäisi lähteä vaikka huomenna. Tiedossa ei ole kuin kaupassa käynti, ja lenkille jollei sada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:40

oon vahtimassa ystäväni lasta.. oon koneella ku se nukkuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 22:42

Sisällä tarkenee kun isäntä lämmitti takkaa. Yksin aion istua tässä ja ottaa hieman sisäistä lämmikettä ja lohdutusta mielipahaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:43

Takkaa lämmittelen ihan yksikseni ja yskiskelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:44

hahhaahah..vai lämmin ;)..no meillä ainakin kaukana siitä..menee ihan kotona leffoja katellen ja hyvän ruuan ja viinin parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:54

Hikeä pyyhkiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:20

Nyt on lämmintä, kun koko päivän on ollut patteri päällä. Kalliiksi tulee tällainen kesä. Mutta positiivisesti: ennen juhannusta sataa laariin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:40

Tein ruokaa, lämmitimme mökkiä, ruokin hepat ja nyt nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:52

Kiva kun sataa, puhdistaa ilmaa ja luonto saa vettä. Jussina saattaa olla oikeinkin kaunis kesäsää.Nyt sisähommissa aikaa tappaen ja päikkäreillä lataamassa akkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:05

Ikkunat kiinni ja patterit täysille. Sitkeästi yritettiin kaverin kanssa pelaamista, mutta pakko oli luovuttaa, kun vettä alkoi sataa niskaan. Huomenna uusi yritys, ei saa luovuttaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:18

Eipä ollut eilen lämmin keli. Nahkatakin joutui kaivamaan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 15:04

Lukiessa meni.