Kerro huumorintajustasi. Mikä saa sinut nauramaan?

Lähes kaikissa deitti-ilmoituksissa kerrotaan olevansa huumorintajuisia ja edellytetään sitä myös toiselta.
Huumorintajua vain taitaa olla yhtä monenlaista laatuoa, kuin on ihmisiä?

Lisätty: 06.06.2009 - 01:53

Tekaisin Opoy:n ehdottaman testin tällaisin tuloksin:
Sijoituksesi huumorintajuasteikolla on 90%

Asteikko ei kerro, onko sinulla hyvä vai huono huumorintaju.

Huumorintajusi on ivallista ja vahingoniloista.

Pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista.

Sinua viehättää myös hassutteleva hölmöily.

Hmm.... Taisi osua? Tuo ivallinen ja vahingonilo ei kyllä tunnu omalta, älyvapaa kylläkin.

Lisätty: 06.06.2009 - 02:46

www.hs.fi/fingerpori/1135243249693
Hauskaa, vai onko?

Avainsanat: nauru huumorintaju

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 21:14

Tilannekomiikka, hassut yhteensattumat, omat väärinkäsitykset, väärinymmärrykset, hulluttelu, nuoruuden intoilun muistelu ja paljon monet muut seikat. Olen herkästi "huvittuva".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 21:30

Hyvä ja osuva tilannekomiikka sekä ns. "kuiva" huumori. Näillä eväillä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 21:52

hurjattahan veikin jalat suusta+vielä lisään sopivan alatyylisen komiikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 21:54

Tosi on,yhtä monensorttista kuin on tyyppejäkin;deitti-ilmoitukseen en kait uskaltais laittaa asiasta mitään,ennenkuin tietäis et natsais(huumorit).Soveliaat tilanteet ja niiden koomisuus;mikäs sen hauskempaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 21:56

Kyllä. Olen kanssasi samaa mieltä. Kaverin huumorintaju ei välttämättä kohtaa omaani tai päinvastoin. Viimeksi hymyilin kun äskeisessä Kesäillanvalssin lopussa Sari sanoi beesiin ja Janne lähti ravaamaan laulaen samalla vieläkö on villihevosia. Siinä oli minun mielestäni sitä huumoria mistä minä pidän - leikkimielisestä.

Lisätty: 05.06.2009 - 22:54

Tiedätteko muuten miksi hämäläisille ei saa kertoa maanantaisin vitsejä?

Lisätty: 05.06.2009 - 22:56

Heh, jos Arnikalla ja hänen sisarellaan on yhteinen hurmuri niin siinä sitä huumoria tarvitaankin.

Lisätty: 06.06.2009 - 00:08

Tulin vielä sanomaan että Severi Suhonen alias Esa Pakarinen on kaikessa mitä tekikään tai lauloi parasta huumoria mitä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 22:08

Musta huumori, kuiva brittihuumori, tilannekomiikka, omat huonot hoksottimet, koska tajuan jonkun jutun vasta huomenna, joille toiset nauroi jo eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:27

se on ihan mun oma.. jos minua naurattaa, muita ei välttämättä, ja päinvastoin. Sisarellani huomaan olevan yhteinen hurmuri kanssani. Meil on aina niiiin hauskaa yhdessä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:46

kyllä tää koko elämä ja oleminen tuo hauskuutta elämään ja olemiseen. hyvä ja huumorintajuinen seura,ystävät ja omat kissat on parasta huumoria meikäläiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:56

elo on hauskaa,jopa humoristista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:57

Tilannekomiikka. Muistan muutaman kerran että olen joutunut poistumaan nurkan taakse nauramaan hassua tilannetta. Nykyään ei valitettavasti mikään tahdo naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:59

Seuraava kysymys Napsussa.
1980-luvulla oli vanha Mazda ajokkina. Se oli ruostunut pahoin ja hitsasin siihen uudet pohjapellit ja lokasuojien sisäpellit. Ovien ruostuneet alaosat jätin silleen. Katsastuksessa herra insinööri pyöräytti suikkaa päässään ja ihmetteli että kyllä siinä on työ tehty! Kun kaikki muukin toimi niin leima tuli. Pois lähtiessäni suhahti korvaan et viitsisi siistiä noita oviakin? Ne kun eivät ole kantavaa rakennetta.
Ilomielin vaihdoin uudet ovipellit ja vieläpä tuli maalikin autoon.
Sitten lomamatkalla Veronan kaupungissa valot oli punaisena eräässä risteyksessä ja vastakkaisesta suunnasta tulleen Ferrarin kuljettaja naputti hermostuneena rattiaan. Äkkäsi Mazaini ja silmät pullistui päässä. Valot vaihtui ja menin, katsoin pelistä niin Ferrarin kuljettaja oli työntänyt päänsä ulos sivulasista ja katsoi perääni, hänen kiireensä toisi lopahtaa siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:03

Täällä kannattaa käydä testaamassa huumorintajusi:
www.hs.fi/viesti/huumorintajutesti/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 01:15

oma huumorini : (skottilais-hämäläistä) huonoa mutta hidasta

kykyni ymmärtää muiden huumoria: ahdasmielisen armelias

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.06.2009 - 13:19

Hulluttelu,musta huumori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.06.2009 - 15:03

Tilannekomiikka, huonot vitsit, silloin kun väsyttää käy kaikki.
Oli hyvä sarjis, tykkään muutenkin tosi paljon fingerporeista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 17:40

omat mokat joita tapahtuu päivittäin ja tilannekomiikka, no olen kyllä eritäin herkkä nauramaan , eikä siihen hommaan paljoa tarvitakkaan, kun jo nauran.. :) ai niin juu tuo juttu tuos satamas kyllä nauratti.. :)