Tlueeko teilee plajon krijotusvriheitä ? Olenko ainoa, jolla lukihärö sotkee koko ajan tekstiä ?

Avainsanat: lukihäiriö kirjoitusvirheet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 17:49

Kyllä tulle valtavasti!
Pahimpia ovat yhdyntäsanat! Se johtuu varmaankin kun on lukenut valtavasti automaattiistatietojenkäsittelyyn liittyvää materiaalia. Ja sitten on tuo kauhia kiiirre päästä vastaaamaan seuravan kysymyksen kun sen jo naapuri ehtiis kysymän. Mutta kiire on kiire! Ei voi mitään?

- Mainos TV:ssä (Mummot ja papat siemailevat kahvia puutarhassa):
"Päättäkää päivänne K-kaupan kahvilla!"

Kysyjän kommentti

Kiva, kun sulla on noita vitsejä noissa vastauksissa. Tulee päivän hauskutuskin siinä samalla. Hyvää illanjatkoa. Minä menen naapuriin viinilasilliselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 17:32

Kyllä tulee vaikka lukihäiriöstä en tiedä. Kursori temppuilee mutta mutta mitä virheistä.Ymmärrä ja tule ymmärretyksi. Mitäpä näistä seokoista murehtimaan.

Lähteet:
Virhet on ohitettaviksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 17:34

Tuuleehan nittä ja varsiknin vauhtisokeuuuden iskiessä, eli monelll siuvla surfatesa ja nopeatsi krjottaesa tulee kirjoitetttua ihn epärääräistä höpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 17:44

Kyllähän niitä aina välillä tupsahtelee esiin, varsinkin kun nyt joutunut totuttelemaan läppäriin ja tässä niin erilaiset nuo näppäimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 17:45

Sama vika rhaikaisela,kun innosuut niin tekssti kakraa,mutta pitää kulea uudelleen ja krjotaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 17:51

Jos en tarkistaisi tekstiäni, niin jokaisella rivillä olisi keskimäärin yksi kirjoitusvirhe. Siksi luen viestini aina kerran tai kahdesti läpi ja teen korjaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 17:57

kirjoitan väärin.. mut ton sunkin tekstin luin ihan oikein.. silmät muuntaa tekstin oikeenlaiseksi vaikka se lukisi väärin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 17:58

Tulee noita virheitä välillä, mutta ei ihan kauheasti. Koulussa oli oikeinkirjoitus 10. Niistä ajoista on aikaa kulunut, ja virheet lisääntyneet. Hällä väliä, kunhan ymmärretyksi tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 17:58

Minulla vaihtavat kirjaimet paikkaa ja viimeinen kirjain jää joskus pois.
Selkeitä lyöntivirheitäkin tulee, eikä kielioppikaan ole sataprosenttisesti hanskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 18:07

kirotus- ja panovihreitä yhetnään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 18:17

änim natiojrik ania ätnöteehriv äitsket.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 18:37

Kyllä minulle ainakin tulee paljon kirjoitus virheitä. olen huomannut sen jälkeen päin kun olen jo ajat sitten kysymyksen kerennyt lähettää. joo taitaaa olla aikaa normaalia kun niitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 19:07

Juu kyllä paljonkin , mutta haitannooko tuo mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 19:08

Aika harvoin. Mutta joskus tulee, kun painaa hakemansa kirjaimen viereistä näppäintä. Esim. olen = okien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 20:38

Kyllä niitä tulee aika paljon,ne pitää vaan sitten arvuutella,mitä meinas oiken kirjoitaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 20:58

Aika harvoin, mutta joskus kylläkin panovirheitä sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:28

tulee.. liian paljon. jonkinalinen kirj luki häirikkö täälläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:59

vASTISOPI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 17:18

kyllä täälläkin aina kirotetaaan vieärin joka kerta kun napsuttaa...olenkin ajatellut et joku laittaa noita kirjaimia väärin , kun itse omasta mielestäni kirjoitan oikke ja kun luen txt niin ihan on virhei täys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:21

Aino joku ilkeä pääsee lipsahtelemaan jonka huomaa vasta viestin lähetyttyään eikä jaksa korjata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 10:35

Tulee, sillä tapanani on kirjoittaa nopeasti ja silloin kirjaimet tulevat väärään järjestykseen.