Oisko napsulaisetkin jälkiviisaita ja kommentoisivat Putinin Suomen vierailun antia?

Avainsanat: tapaaminen keskustelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 09:50

Vierailu oli aika "tönkkö". Ja tämän päivän lehtijutuissa "ystävänsä tarja" tukee Putinin argumentointia kaapatun lapsen tapauksessa. Että silleen, on tosi hyvä että meillä on sentään toisenlainen ulkoministeri. Vierailulla ei ollut sen suurempaa merkitystä, kuulumme EU:hun.

Ainoa konkretia vierailusta oli se kun illalla vähän enen klo 20 alkoi helikoperi pörrätä asuinalueemme yllä, ja taas uudelleen siinä 21.40.
P. Salolainen analysoi vierailua eilisaamuna TV:ssä, se saa riittää kommetnoinniksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 09:32

Ei oikein ole kiinnosta ko. vierailijan käynti. Joten nou komments...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:46

Kävikö täällä joku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:52

Eipä tullut oikein seurattua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:13

Menisivät pitämään konferenssejaan esim Huippuvuorille. Heidän turvallisuutensa ja liikkumisensa olisi helpompaa vahtia sinne.
Silloin 1976 kun Kekkonen järjesti Etykin olin menossa Mannerheimintien toiselle puolelle sovittuun tapaamiseen. Liikenne seisoi Nordenskjöldinkadulla joten jätin autoni jäähallin parkkipaikalle ja jatkoin jalan. Mannerheimintie oli tyhjä paitsi jakakäytävät oli seisoskelijoita täynnä. Poliiseja oli molemmilla puolin riittävästi. Pitkään aikaan ei mitään liikennettä kadulla. Päätin ylittää kadun suojatietä pitkin juuri kun olin pääsemässä yli lainkoura tarttui kaulukseeni ja raahasi takaisin. Siellä otettiin tiedot talteen ja kadun ylityksen syy, sekä uhkaus tästä kuuluu vielä.
Jouduin odottamaan kun Yhdysvaltain "mannekiinit" kiiti ohi mustissa autoissaan ja Suomen polliisiautot edellä ja takana. hah, hah, haa.
Mitään eivät ole tähän päivään mennessä polliisit siitä kyselleet.
Sen jälkeen olen pysynyt pois maisemista tälläisten tapahtumien aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:21

Kovin oli lyhyenläntä mies verrattuna pääministeri Vanhaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:40

En seurannut asiaa kovinkaan tarkkaan, joten mitäpä tuota kommentoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 12:57

Naah, ei löydy tarpeeksi kiinnostusta ja innostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 13:00

Aika vaisu vierailu aikanin uutisoinnin perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 13:31

Onhan noita 'naapurin isäntiä' käynyt aina silloin tällöin. Muistan, kun Hrutsev kävi Kesärannassa vai olisiko käynyt Tamminiemessä, olin kadun varrella katselemassa saattuetta. Asuin silloin Taka-Töölössä ja olin pikkulikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 13:48

Lehessä tais lukee että se valitti siitä lapsen salakuljetusjutusta... pysyis vaan sielä venäjällä koko jätkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 18:54

Arvasin tasan tarkkaan jo etukäteen, mitä mies tulisi sanomaan.
Oliko tarpeeksi jälkiviisasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 20:23

Putinin ainoa huoli oli/on NordStream-kaasuputki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:30

ei jaksa putin kiinnostaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:04

Putin rulettaa.