miten löysitte napsuun

mää löysin ainaki sitä kautta et kun etsin tietoja miten rekisteröityä you tubeen kun hain niin sielt tuli napsu et siel on puhuttu you tubesta niin päätin et vois käydä kattoos millanen paikka tää napsu on sit ku huomasin et tää on ihan kiva paikka niin rekisteröidyin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 08:06

Itse vuosi sitten netistä hain valuutta laskuria ,siellä luki napsun valuutta laskuri..Sen jölkeen olen ollut täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 08:08

Lue tämä ja ensin käy se kuudesluokka!
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...866#106675

Lähteet:
napsutellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:18

Elämäntoveri oli törmännyt napsun maitkailujuttuun ja kertoi mulle tällaisesta sivustosta, joten kiitos vinkistä kuuluu hänelle. Hetken sivuja tutkaillessani liityin mukaan viime marraskuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:28

Mietiskelin yhtä matkustamiseen liittyvää asiaa ja alakoulua käyvä poikani opasti, että menepä äiti napsu.fi -sivuille ja katso sieltä. Ikinä ennen en ollut mistään Napsusta kuullutkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 08:29

Olin keksinyt Napsun kautta äkkilähdöt joita kävin seuraamassa. Siinä sivussa huomasin että täällähän on kaikkea muutakin ja niin aukaisin tämän sivun. Siitä se sitten lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:10

vahingossa eräänä sateisena päivänä surffaillessa ...

lisää vastauksia :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/14866

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:21

Olen melko "tuore" napsulainen. Maaliskuussa 2009 ennen lomamatkaamme päädyin napsun sivuille kun halusin tarkastella lomakohteemme säätä. Ja siitä se ajatus sitten lähti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:03

No mie googletin taipei -peliä ja napsu tuli vastaan. Pelasin pari kertaa ja kerran sitten luin kysymyksiä ja vastauksia ja aattelin, että voisihan sitä rekisteröityäki. Olen tuore kävijä; oisko max kuukausi koossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:13

uutena vuotena, kun piti selvittää mikä on posse. kirjotin googleen "mikä on posse" ja tänne päädyin. :D vähäviisaalta muistaakseni tuli oikia vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:16

Maaliskuulla muistaakseni etsiskelin blogit-ohjeita ja olin Napsun-matkailusivuilla ja siitä se lähti.Vastasin tähän,kun en siihen aiempaan ole vielä ehtinyt,mutta sun kannattaa lukea hiukan näitä kysymyksiä ettet samoihin aikoihin itse kysy samaa asiaa vrt.kommentti/jumppis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 12:20

Googletin jotain matkakohdetta ja löysin napsun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 12:58

Ihan googlen kautta, jotain matkakohdetta muistaakseni kattelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 13:03

Katoin ku isosisko oli täällä28.5.09 ja päätin sitte kokeilla ja kivaa oli. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 13:11

Minä tulin tänne kummityttöni suosituksesta. Ja nyt olen jo kohta kahdeksan kuukautta täällä kirjoitellut ja seurannut tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 13:56

Googletin jotain, ei mitään muistikuvaa mitä, mutta sivun laitaan tuli napsun mainos, ja kahtoin vaan että mukava paikka, rekisteröidympä tuonne.

Ja niin me, minä ja napsu, elimme elämämme onnellisina loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 19:51

Kirjoitin vain sanan Lontoo, niin se muuttui napsu.fi. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:42

oon joskus vastannu vastaavaan kysymykseen..., mutta etsin jotain matkailuun liittyvää ja sieltä tää sivusto pomppas esiin. tuli siinä sit kirjauduttua sisään ja täältähän löytyi sit muutakin, kuin vain matkailuun liittyvää; uusia napsu kavereita:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 18:28

minä sain linkin kaveriltani joten iso kiitos hänelle, olen oikein iloinen tästä napsu sivustosta ja uusista napsu kavereista kiitos myöskin hauskasta seurasta jonka olen täälä olessani saanut.. :)