Kerro koominen tositapahtuma, joka on jäänyt mieleesi. Tilannehuumoripläjäys.

Esimerkki:
Olimme kaverin luona illanvietossa ja naukkailimme viiniä. Muuan ystäväni totesi että kylläpä tämä viina käy jäseniin, johon toinen kysyi: Ai että perheenjäseniin? :)

Avainsanat: vapaa-aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 16:18

Reilu 10 vuotta sitten olin menossa autolla aamuvuoroon. Ihana kesäinen sunnuntai aamu Helsingissä, eli hiljaista ja rauhallista ajella. Eteeni tuli erään talon pihasta suuri moottoripyörä ja seuraavissa liikennevaloissa kuljettaja kellahti elettäkään tekemättä kyljelleen pyöränsä kanssa. Minä tietenkin heti ajattelin, että kuskille tuli sairaskohtaus ja kirmasin äkkiä hätiin. Kypärän sisältä kuului hervotonta naurua ja muutama ruma sana. Selvisi, että kuski oli ajanut pitkään sivuvaunun kanssa ja nyt otettua sen pois unohti laittaa jalkansa maahan pysähtyessään valoihin.

Kysyjän kommentti

Uskomattoman hupaisa tapaus :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 01:09

Prahassa lentokone täydessä lastissa odotti meitä lähes tunnin ja Marseillessa if vankilasaarelta palattuamme olimme väärällä saarella. Marseilleen ja hotelliin kyllä pääsimme. Emännällä paniikki, mutta oto matkailu sisältää kaikkea hauskaa.

Lähteet:
Lyhyt versio tapahtumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 01:12

Tilannehuumoripläjäys, tosiaan eräs tuttavani, joka on sairaalassa sairaanhoitajana, oli ollut iltavuorossa. Hän oli vienyt iltalääkkeet eräälle vanhalle mummolle, joka oli nukkunut yksin huoneessa. Mummo oli niin huonokuntoinen ja kuuloinen, että ei ollut reakoinut oikein mihinkään mitä hänelle oli puhuttu. Nukkui vain aina silmät kiinni. Sairaanhoitajaa oli alkanut pierettämään ja paineen kasvaessa sietämättömäksi oli ajatellut, että ei toi mummo kuitenkaan mitään kuule. No oli pläjäyttänyt oikein kunnolla ja samassa mummo oli huudahtanut.......Mikä täällä pamahti? Ja oli hypännyt sängystä ylös! Sairaanhoitaja sanoi, että kyllä häntä hävetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 02:25

Noh,olin uimalassa pukuhuoneissa pukumassa vaatteita päälle.Siihe tuli 2 minua ehkä pari vuotta nuorempaa tyttöä,pisti kassinsa siihen mun viereen ja alkoo riisuutua.Lopuksi kun olin lähdössä,jouduin miettimään että oliko se kass mun vai ei.Pelasin varman päälle,kurkkasin sinne,ja eihän se tietysti ollut.Toinen tytöistä kattoa mua Ö,Ö ja sanoi:"Totaa....Se on mun.."Menin tulipunaiseksi kuin tomaatti ja sanoin:"Naa..Joo...okei...sori.."ja häivyin tyttöjen edelleen tuijottaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 07:12

Helsikiläisessä ravintolassa oli jonkun homman "harjakaisten jatkot". Oltiin kuunneltu kaupungin isien puheet ja syöty. Tunsin kovaa virtsaamisen tarvetta ja niitä opasteita seuraten ovi auki, huone oli tyhjä kalusto oli vähän erinäköistä kuin tavallisesti. No onnistuuhan se lorottaminen pönttöön. Juuri kun toimitus oli makeimmillaan kuului kirkaisu takaani kun ovi oli pyttyhuoneesta auki. Tein toimituksni loppuun ja tulin aulaan niin siellä oli silmät pyöreinä daameja oven takana katselemassa locoa ovessa. Teidän vuoronne armon rouvat, se on sillä tavalla että hätä ei lue lakia ja jatkoin matkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:34

Vanhainkodissa töissä oleva serkkuni vei lähes ysikymppistä, eturauhasvaivoista kärsivää potilasta lääkäriin. Lääkäri siellä sitten veti kumihanskan käteen ja aloitti asiaankuuluvan tutkimuksen. Hetken päästä lekuri kysäisi papalta, että miltäs täällä nyt tuntuu. Siihen pappa vastasi, että tuntuu ihan siltä kuin olisi sormi perseessä. Sen jälkeen ei ollut pokka pitänyt enää kenelläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:34

Opiskeluaikoinani (60-luvulla) olin Alkossa ruuhka-apulaisena tienaamassa omia kaljarahojani.

Lauantaina aamusella myymälään tuli Tarmo Manni (vakio asiakas) saunaoluita ostamaan. "Huomenta - Mitäs oluita teillä olisi tarjolla"

... johon sitten aloin esitellä nostellen pulloja koririvistöstä : Koff, Lahti, Aura, jne... , olihan niitä monta merkkiä jo silloinkin.

Aikansa kuunneltuaan Tarmo sanoi kuuluvalla äänellään "mitäs jos laitettaisiin pullo kustakin"

Lähdin hakemaan hyllyjen takaa tyhjää koria johon olisin kerännyt kaikki erilaiset oluet, takaa kuului Tarmon raikuva huuto ... "minä maksan vain noista valmiiksi pullotetuista"

Juttu levisi ympäristössä ja lähiviikkoina tuli useita asiakkaita jotka aloittivat :

"täältä saa kuulemma pullon kustakin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:26

Unohdin uuden kameran pizzeriaan. No sen sieltä otti yksi tuttuni, ja laittoi mulle viestiä että antaa sen yhdelle toiselle tutulle joka asuu lähempänä. Minulla ei ole tämän tutun numeroa/meseä, ja koitin sille facebookissa laittaa viestiä että toisiko se sen kameran. Viikon ollut kamera nyt hukkateillä. Huoh tätä elämän menoa. Tällä hetkellä ei tosiaan tiedä itkeäkö vai nauraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 10:27

Nuorena tyttönä olin kehitysvammaisten hoitokodissa töissä. Olin vaihtamassa verhoja erään iäkkään asukkaan huoneessa. Seisoin siinä ikkunan edessä olevalla pöydällä ja verho putosi kädestäni. Nostin sen ylös ja yritin uudestaan. Taas se putosi ja lattialle. Kipusin pöydältä alas ja hieman siinä itsekseni sadatellen kiipesin takaisin. Verhotanko oli ihan liian korkealla tällaiselle lyhytjalkaiselle tyttöselle ja yksinäistä sadatustani jatkaen yritin jälleen nipsuja verhon reunaan asentaa kun kuului: älä hermostu! Arvatkaas tippuiko verho jälleen? Käännyin asukasta päin ja kysyin mitä sinä sanoit, tämä katsoi minua hyvin ihmettelevän näköisenä: miten niin sanoin, enhän minä puhu. Siinä hän oli harvinaisen oikeassa, koskaan hänen ei oltu kuultu puhuvan eikä sen jälkeenkään tullut pihahdustakaan. Pian tämän tapauksen jälkeen hän poistuikin keskuudestamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 11:03

Kävelimme usein poikani kanssa Helsingin kauppatorilla. Ja siinä kolera-altaassa on paljon sorsia. Poikani ihaili niitä aina ja syöttikin joskus. Sitten kerran hän näki telkkarista pääministeri Kalevi Sorsan, ja kuuli siinä yhteydessä myös hänen nimensä. Hetken hän tuijotti ruutua, ja tokaisi: Enpä ole ennen tollasta sorsaa nähnytkään. Poika oli silloin 5-vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 13:02

No ainakin se naurattaa vieläkin kun lapsena pelkäsin jostain syystä wunderbaumeja yli kaiken.
Isän piti ottaa sitten juuri hankittu wunderbaum pois autosta kun pelotti niin kovasti minua.
Joku siinä hajussa ja ulkonäössä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 16:17

Halusin kirjeen postilaatikkoon, että se ehtisi vielä saman päivän tyhjennykseen. Juostessani kirje kourassa postilaatikolle näin jo kaukaa että postiauto oli juuri ehtinyt lähteä laatikolta. Harmissani työnsin kirjeen laatikkoon, kun viereiseltä pihalta kuului lapsen ääni: Hei katsokaa, tuo mies ehti ensimmäisenä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 18:40

Olin mielisairaalassa (remonttia tekemässä) ja istuimme potilaiden kanssa kahvilla kellarivarastossa. Yksi potilaista katseli ympärilleen ja kysyi, että "Missäs Ville on?" (Nimi muutettu) Eräs tiesi, että hän on "piirillä" yrittämässä terveen papereita, johon kysyjä vastasi kauan mietittyään hyvin hartaalla ja vakavalla äänellä, että "KYLLÄ ON HULLU MIES!"

Lähteet:
tosielämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 20:33

Olin saksalaisen asiakkaan kanssa suomalaisessa tanssiravintolassa. Olimme jo ruokailleet ja keskustelimme saksaksi kahvia yms. juoden. Tanssit alkoivat, eikä ollut vielä muita miehiä k.o. ravintolassa, naisia oli parikin isoa seuruetta. Meihin 2 mieheen kohdistui siis tanssiinhakupaineita, vaikka ilmeisesti (ainakin) naapuripöydän naiset olettivat meidän olevan saksalaisia. No - minä siitä ylös pöydästä ja suunnistin naisten pöydän suuntaan. Silloin yksi näistä kaunottarista huudahti: "Ai, se on noin pieni!"
Mitäpä siihen, minä tarkistamaan housun sepalukseni ja sanoin selkeällä suomenkielellä . "Anteeksi,näkyykö se, onko minun sepalukseni auki?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:33

nuori tyttö oli vanhainkodissa työharjottelijana ja sai tehtäväksi pestä ikä-ihmsten tekohampaat. Työtä helpottaakseen, hän keräsi kaikkien tekohampaat suoraan pesuvatiin.. takaisinpäin luovuttaminen ei niin helppoa ollutkaan kun jokaisen piti sovitella hampaita, olsiko nuo tai nämä ne omat:) ja tää on tosi