MITEN OSASITTE TULLA NAPSUN SIVUILLE?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 00:10

Googlesta löytyi vastaus kysymykseeni joka johdatti Napsuun.

Lähteet:
Napsu on kotinin tietokoneessa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2009 - 00:13

Jotai matkailujuttuja selasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 00:16

Kummityttöni suositteli, kun valittelin hänelle, että ei ole mitään juttuseuraa, kun yksin täällä asustelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:22

äitin kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:28

Se oli vahinko. Olin googlessa ja hain sieltä jotain, en edes muista enää mitä ja tups' olin täällä. Katselin, että mitäs täällä oikein kysellään ja uteliaana jäin sitten koukkuun. Mutta täytyy sanoa jälkeenpäin, että: Jos ajaa polkupyörällä jalkakäytävällä niin........... ei tarvitse katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:51

vahingossa eräänä sateisena päivänä surffaillessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 01:55

Googlen kautta ihan vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 02:26

Taisin etsiä jotain juttua googlesta,rantauduin tänne pari kertaa,vasta kun tuli niin kova paikka että piti joltakulta kysyä niin rekkasin tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 06:36

Puolitoista vuotta sitten hakukoneella kysyin valuuttakursseja. Napulla on hyvä valuuttalaskuri joka on ajantasalla.
Sitten worldroundin suoritettuani kerran etsin jotakin suosikeistani ja enkö alkanut tutkia tätä lähemmin.
Anonyymi oli lykännyt kuvia miltei joka nurkalta mualimoo tänne 2.10.2007. Sekös ärsytti ja täytyi registeröityä sekä heittää muutama vasta kuva. Näkevät; on tullut kierrettyä muutakin kuin Tahkoa.
Äsken katsoin mikä on ensimmäinen kysymykseni täällä? Ja ihan hyvä.
ps Sulla on hyviä kuvia käymistäni paikoista. sorry Rhodokselle en ole eksynyt.
Harjuntie lueppas vielä napsun säännöistä kohta mitä tarkoittaa isoilla kirjaimilla kirjoittaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:04

joo,tota etin tietoja googlesta niin löysin napsun ja rekkasin sisään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:08

Iso setä tai veli google oli ominut tämän osoitteen.Siitä sitten itse jatkoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2009 - 08:28

Olin keksinyt Napsun kautta äkkilähdöt joita kävin seuraamassa. Siinä sivussa huomasin että täällähän on kaikkea muutakin ja niin aukaisin tämän sivun. Siitä se sitten lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:57

Eksyin tänne aivan vahingossa äkkilähtöjen kautta. En edes muista, miten se tapahtui. Ja nyt pelkään, että olen koukussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:15

kun piti selevittää mikä on posse, niin tänne päädyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 18:45

Olen seurannut Napsun äkkilähtöjä kauan ja erään kerran sitten aloin ihmettelemään, että mitä muuta täältä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 18:57

Googlen kautta myös minä aikoinaan tänne tulin. ja kiinosti paljon että mikä on tällainen napsu. ja sit tässä sitä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:45

kuten jo oon muutaman kerran vastannu, matkailuun liittyvää juttua etsiskelin...ja täällä vielä ollaan, vaikka ei enää aina välttämättä ne matkailuun liittyvät asiat tänne aja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:05

ystävältäni sain linkin tänne napsuun ja jäin heti kerrasta koukkuun...