Mitä mieltä olette?

Työnantajana aviopari.Nainen toimistossa ja mies "kentällä". Mies sanoo toiselle työntekijälle (joka ei ole hänen vaimonsa) ihana,suloinen,mukava.Halaa ja muiskauttaa pusun poskelle sekä suulle.

Lisätty: 06.06.2009 - 19:40

Työntekijä ei ole mitään sukua ja ikäero 40 vuotta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 01:56

Vähän tuntuu kyllä häirinnältä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 23:12

Saahan sitä omaa tytärtään halata ja suukotella.
Mutta jos kysymyksessä ei ole sukulainen - niin hieman huonompi homma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:24

miehiin ei voi luottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:35

Nykyaikana ollaan menossa vapaampaan suuntaan monella työpaikalla ja kaikkea on tullut nähtyä, mutta rajansa kaikella. Vaikuttaisi siltä, että yritys pitää kulisseja pystyssä ja kaikkea on rahantakia kestettävä. Valitettavan usein tilanne voi olla tämä:
www.talouselama.fi/pomojavai...opup=false

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:55

Tämä on just sitä työpaikkahäirintää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 00:18

Luulen minäkin, että kyseessä on tytär. Silloinhan se on ihan ok. Muussa tapauksessa törkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:20

Manipulointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 01:05

häirintäsyyte kentällä ja turpiin kotona

(usein lopputulos tämä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:30

Työnantajana aviopari mies toimistossa ja nainen "kentällä". Nainen sanoo toiselle työntekijälle (joka ei ole hänen miehensä) ihana,suloinen,mukava.Halaa ja muiskauttaa pusun poskelle sekä suulle,semmosia ne naiset ovat. ITSE NÄHTY TAPAUS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:18

Kai siitä häirintäsyytteen sais nostettua. Ja taitaa kotonakin puhuttelu odottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:25

Salarakkaita, aivan selvästi. Eivät pysty pysymään erossa työpaikallakaan. Puolisot eivät voi yrityksen takia erotakaan, tai sitten vaimo ei edes välitä. Asiasta voi kyllä puhua ääneen työpaikalla, ja ihan kysyä, miten asia oikein on. Fiksu esimies ei kyllä käyttäydy noin. Tuohan jakaa työyhteisön kahteen leiriin, molempien aio-osapuolien mukaan. Vähemmästäkin työpaikan henki kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:33

Jos eikein pusujakin mosauttelee ja tuollain kehuu, niin aika likeiset välit taitaa olla - ellei se naistyöntekijä sitten pidä sitä suorastaan seksuaalisena ahdisteluna. Ja vaimo ei joko huomaa mitään tai ei ole huomaavinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:07

Hyvät sosiaaliset suhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:49

Miehiin en ole luottanut koskaan.