OLETTEKO HYVIÄ SKYPEN KÄYTTÄJIÄ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 23:23

En ole. Olen muutenkin arka kaikessa näissä tällaisissa. Meillä oli kyllä miniän kanssa kerran puhetta että ladattaisiin skypet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 23:25

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 23:32

En osaa minäkään, kun ei ole sitä yhteyttä. Taidan tulla toimeen ilman sitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:47

Olen joskus kaverini kanssa käyttänyt, mutta en enää nykyään. Tiedän paljon kavereitani, jotka hoitavat sillä kalliimmat puhelut ulkomaille.
Tässä muuten uusin suomenkielinen versio.
www.skype.com/intl/fi/downlo...3godwBC8Ig

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 01:07

en oikeastaan minkäänlainen, syynä antiikkiset kaverit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 01:56

Enpä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 02:28

En,onnistuin rikkomaan jo 2 kuulokkeet,joten isä kielsi koko homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 06:54

Tulloo piettyä ehteyttä tuonne uderground maahan Australiaan sukulaisiin. Ei taida olla näillä kotimaisilla kavereilla koko "yhdyntää". Ei ainakaan skype löytänyt.
Periaatteesta en osta puheaikaa sieltä. Helpompi "kapulaviestejä" juosta kotinurkilla kuin raahata computeria mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:29

mul on kyl skype mut en oo käynyt seil pitkään aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:30

Käytän ainoastaan pitäessäni yhteyttä ulkomailla asuvaan ystävääni. Mies meille on skypen asentanut ja hän sitä poitsun kanssa enempi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:35

Olen muutaman kerran soittanut sillä kännykkään se se oli kallista.muuten antiikkinen meininki kaverit jäässä vaikka niillä tietokone ollut jo parikymmentä vuotta,Eivät edes mesetä meessengerillä.Silleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:02

Latasin ohjelman muutama viikko sitten, mutta nyt olen tainnut saada jo kuulokkeet rikki. Egyptiin olisin puhunut, taidan joutua ostamaan uudet kuulokkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:17

On ladattu, muttei käytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:33

Varsinkin ulkomailta edullisempi skypellä soittaa vaikkapa puhelimeen, ellei vastapuolella ole tietokonetta tai siinä skypeä. Sekä soittelen skypellä ystäville ja sukulaisille ympäri maailman, kuka nyt missäkin sattuu olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 16:24

Aika paljon tulee soiteltua, kun puhelut suomeen on niin kalliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:07

Erinomainen.