Onko teillä suuri toive jonka odotatte toteutuvan itsellenne?minulla kyllä olis toiveita mutta en tiedä saanko niitä toteutettua.

Avainsanat: omat toiveet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 22:48

On minulla, mutta se on niin mahdoton, ettei se ikinä pysty toteutumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 22:54

On kyllä, mutta on sitä luokkaa, että ei toteudu ihan lähiaikoina. Ehkä joskus myöhemmin, muutaman vuoden päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:54

TODELLAKIN ON TOIVE MITÄ EI IKINÄ ENÄÄN SAA TOTEUTETUKSI!!!MUTTA TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:05

Onhan noita toiveita,eri asia toteutuuko ne koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:25

että alkaisin puhumaan englantia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 23:59

Minun toiveeni on että saisin joskus tuon koulun loppuun, ei niin helppo nakki. Mutta kyllä toiveet toteutuu itse kullakin jos niihin uskoo ja tekee töitä kovasti niiden eteen. Se ei ole helppoa, mutta jos todella haluaa jotain, asioilla on tapana järjestyä. joskus asiat eivät mene niinkuin ne pitäisi, mutta samaan lopputulokseen voi päästä eri teitä. Joskus tulos voi olla jopa edullisempikin, mitä on aikaisemmin haaveillut, tai lähes yhtä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:17

Kyllä, ainahan toiveita pitää olla, se on sitten eriasia toteutuvatko ne ja tilanteet saattavat tulla elämässä yllättäen vastaan. Kuten tässäkin:

Mies ja vaimo olivat ajelulla Lapissa. He olivat lähellä ajaa jäniksen yli ja pysähtyivät katsomaan kuinka pupulle oli käynyt. Kyseessä olikin toivomusjänis, joka antoi parille kolme toivomusta. "Mä haluun kristallikruunun" toivoi vaimo salamannopeasti. "Hanuriis se kristallikruunu" mies sanoi ja jänis kysyi, mikä on kolmas toivomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:26

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.Toiveita ja unelmia on. Katsotaan mitä pystyn toteuttamaan mutta sanotaan mieluummin tavoitteita. Kaikkea ei saa mitä haluaa, mutaa täytyy olla tyytyväinen jokaisesta saavutuksesta ja pikku hetkistä mitä elämä meille antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 01:16

paljonhan sitä toteutuu sellaisiakin hyviä juttuja, joita ei ole edes älynyt toivoa, mutta pitäähän sitä olla jotain omiakin, noin niinku varalle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 01:57

Onhan noita. vähän epäilen ettei toteudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:41

On niitä paljon on toteutumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:07

Olen elämäni aikana paljon toivonut ja saanut enemmän kuin mitä olen edes älynnyt toivoa. Rahaa ei ole ollut koskaan tarpeeksi, mutta se on ollut sivuseikka. Uskon, että kun oikein toivoo, niin elämä alkaa viedä toiveiden suuntaisesti. Nyt toivon vain pysyväni terveenä vielä pitkään. Yritän muistaa sen joka päivä elämäntavoissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:20

On vaikka mitä. :) Kaverin kanssa juteltiin niistä toissapäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:28

Kyllä on yksi toive/suunnitelma. Edellyttää kotineuvottelua jotta saan mieheni mukaan täysipainoisesti. Asiaan liittyy sen verran paljon raha että siltäkin kannalta asia täytyy puida. Jos itse olisin saanut päättää, juttu olisi jo toteutettu mutta annoin periksi silloin.
Uskon asian toteutumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 10:35

On yksi aika iso toive/haave, jonka uskon kyllä toteutuvan joskus aikanaan. Ainakin kovasti teen töitä sen eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:49

tällä hetkellä toiveena olisi, että löytäisin mukavan ranta tontin ja aloitettaisiin rakentaa siihen omaa uutta taloa. ja että syksyllä vois pitää pidemmän loman esim. espanjassa , mikä nyt on ihan toive ajattelua. kiirettä pukkaa työ rintamalla, näin yrittäjällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:03

kyllä on toiveitani toteutunut yllinkyllin , mutta tämä terveys se ois se toive ja haavee, et se pysyis nyt tällä tasolla kuin on eikä huononis, mutta toivotaan ettei niin käy..jotta näin olen onnellinen olen ,eikä oikein muita toiveita suurempia olekkaan..kyllä kakki voivat jollain laila toiveensa toteuttaa, mutta työtä sen toiveen eteen pitää kyllä jollain tapaan tehdä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:24

Eräs toive on päästä johonkin kaukomaille valkean hiekan ja turkoosin meren syleilyyn. Sen aion toteuttaa ensi talvena.