Mitä pidät Tauskista ja hänen kappaleestaan; Haavemaa?

www.youtube.com/watch?v=PQYl1TacqzI

Jos et ole kuullutkaan, niin tuost linkist voit kuunnella ja jos sanoja kuuntelee, niin.... ? Saako sanat/sävel tunteesi pintaan?

Ja onko Tauskilla uudempiakin kappaleita, vai minne hävinnyt hän ?

Ei näihin kaikkiin kyssäreihin tarvihe vastailla tiettykään... mut ihan miten ittest tuntuu...juu nouuu;)

Avainsanat: kappaleet tauski haavemaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 20:03

Aivan mahdottoman kaunis kappale. Surullinen rakkauslaulu.

Lisätty: 04.06.2009 - 20:11

Tämä kyseinen kappale on aina ollut minulle erittäin tärkeä ja muistuttaa eräästä päättyneestä rakkaustarinasta. Jossa tarina päättyi, mutta rakkaus jäi.
Lisään vielä että tämä naislaulaja tässä kappaleessa on Helena Miller.

Kysyjän kommentti

Todella kaunis kappale ja toivottavasti tuo myös hyviä muistoja mieleen sinullekin:)
Aika kultaa muistot..... tämä on elämää.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 20:19

Kaunis ja surullinen.Monelle sen sanat on varmaan totisinta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 20:24

Ihan kaunis kappale, sanat varsinkin. tauskia tuli kuunneltua aikoinaan paljon, nyt jo melkein unohtunut. Kiva, kun aina muistutellaan mieliin näitä kappaleita ja laulajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 20:25

Hyvä kappale. Hyvin sen sijaan ei nähtävästi mene laulajalla itsellään, oli taas kotimaisen lehdistön lööpeissä mahdollisen asumis-/avioeronsa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 21:26

En enää oikein iske,soinut isän levyillä jo liian monta kertaa,korvista ulos tulee väkisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 22:07

Hyvin kaunis kappale. Kuuntelin tätä paljon silloin, kun oli uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:21

AIvan ihana kappale se on tosiaan. Eikä laulajassakaan ole vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 01:59

Todella kaunis kipale kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:08

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:25

"hissimusiikkia"