Napsulaiset,teettekö uusia ruokia reseptin mukaan esim.päivän HSssä houkutteleva lohimousse-resepti,mitä pitänee kokeilla joskus.

Lisätty: 04.06.2009 - 21:14

Hei Tuutikki ja Mariaana,kertokaa ihmeessä miltä lohimousse maistui,luulen,että teette minuu aiemmin,tuntui tosi herkulta YAM!suolaiselta herkulta.Meinaan elokuun lopulla pitää yhdet kekkerit,niin omia viljeltyjä perunoita ja lohimoussea tarjota,mieleeni tuli heti.

Avainsanat: lohimousse resepti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 20:03

Just samaa ohjetta miekii katoin. Tilasin nimittäin Hesarin kuukaudeksi tänne Savoon. Aika usein kokeilen reseptiä jonka lehdestä löydän...viimeksi tein anopin omenatorttua.

Kysyjän kommentti

Kerrohan jos teet enne mua,aikomus vasta elokuun lopulla tehdä lohimoussea ja omia kasvattamia perunoita tarjoilla yksissä kekkereissä,NAMS! Vaihdellaan reseptejä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 20:04

Kyllä minäkin kokeilen ja keräilen näitä reseptejä. Jos ei tule hyvää, niin on helppo sanoa, että tällainen tämä ohje oli. Sallii hieman omia virheitä. Yleensä laitan huomattavasti enemmän mausteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 20:20

Juuri tuon ohjeen mies tänään repäisi talteen ja lupasi kokeilla heti ensi viikonloppuna sitä. Aika usein juuri hän on se joka ottaa lehdistä reseptejä ja kokeilee kiitä innokkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 20:55

Etsin yleensä netistä uusia reseptejä. Hesaria meille ei tule, koska jäisi lukematta. Olen myös tehnyt uusia kokeiluja ruoka lehdestä joka on s-kauppojen oma lehti.. Sekä muista lehdistä teen välillä kokeiluja jos ohje hyvän tuntuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 21:30

Joskus mulla tulee semmosia inspiraatioita, että on jotain ennen kokematonta laitettava:D Silloin repäsen..Mulla on kauhean paljon kaikenlaisia reseptejä, ikinä en ole niitä suurinta osaa kokeillu. Olen sellainen tuttujen ja helppojen ruokien laittaja. Jos jotain juhlaruokaa laitan, niin silloin haen jotain erikoista ja keskityn oikein kunnolla laittamiseeen. Ukkoriepuni saa viikosta toiseen samaa ruokaa :D No, ei nyt ihan sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:56

KYLLÄ NIITÄ RESEPTEJÄ TULEE HAALITTUA,MUTTA HARVOIN SITÄ TULEE KOKEILTUA.YLEENSÄ SE ON AINA SITÄ SAMAA RUOKAA MITÄ TEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 02:02

Välillä tulee tehtyä ihan uutukaisia ruokia reseptin avulla..Enpä ole lohimoussea koskaan tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 03:59

Mieluummin inspiroiden ja ohjeita säätäen kun ei ole kaikkia hienoja tarveaineita kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 08:30

Tulee tehtyä jotain myös Hesarin reseptien mukaan, lohimousse on meillä joulunajan ruoka mutta sopii myös kevääseen. On tosi hyvää mielestäni.
Kun teen jotain juhlaruokaa, silloin otan esiin jonkin keittokirjoistani. Myös ruokakaupassani eli Stockan herkussa on saatavilla reseptejä, viimeksi tein sieltä saadun ohjeen mukaan kevätkananpoikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:23

En tee, samoja vanhoja päivästtoiseen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 16:59

Kivalta tuntuvat reseptit tulee keräiltyä talteen, mutta aika usein niitä tulee viriteltyä oman maun ja saatavissa olevien tarvikkeiden mukaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:51

Kyllä minä niitä lueskelen, en ota talteen vaan sitten joskus ruokaa tehdessä oleelliset osat ohjeista tulee mieleen ja luulen ihan itse keksineeni taas oivan reseptin, silleen se menee mukavasti ...