millainen hotelli helsinki.vantaalla on scandic gateaway?entä p3 parkkihalli?onko kaukana hotellista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 16:03

Ei omakohtaista kokemusta kyseisestä hotellista. Paikka on matkustavaiselle mainio.

Ohessa tietoa hotellista.

www.scandichotels.fi/fi/Hote...ected=true

Ohessa myös tietoa pysäköinnistä.

www.helsinki-vantaa.fi/pysakointi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 16:08

Sijainti todella hyvä. Huoneet kuin laivahytit, mutta ihan riittävän suuria yöpymiseen. Huoneissa ei ole ikkunoita, koska hotelli sijaitsee keskellä lentokenttärakennusta. Äänieristys suht. hyvä, joskus kuuluu ylemmästä kerroksesta jotain kolinaa, ikään kuin raideliikennettä(?). Aamiainen kuponkia vastaan k.o. hotellin receptionin edessä olevassa ravintolassa.

Parkkihalli P3 on tuosta lentokenttähotellista ja samalla lähtö-/saapumishalleista noin 5-10 minuutin kävelymatkan päässä. Helppo löytää, hyvät opasteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:20

Tässä kartta: (Hotelli on sen lapiomiehen edessä)
www.helsinki-vantaa.fi/palve...ode=out_06

Lähteet:
www.scandichotels.fi/Hotels/...ityid=4160

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:26

Hintavia kopperoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 19:19

Scandic Gateway on suosittu pieni hotelli, joka sijaitsee Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Hotellissa on sauna sekä rento että modernilla tekniikalla varustettu kokoushuone kuudelle hengelle. Huoneesta pääsee haluttaessa suoraan saunaan. Hotellihuoneet ovat yksinkertaisia mutta kodikkaita, hyvin äänieristettyjä ja ikkunattomia.
www.scandichotels.fi/Hotels/...e=meetings

www.helsinki-vantaa.fi/Phinnasto
Olen käyttänyt lentoaseman vieressä olevaa parkkihallia P3. Hinnasto on linkissä. Lyhyt matka ulkomaanterminaaliin joko ulkokautta tai sisäkautta. Opasteet kentälle tullessa ja pois lähtiessä hyvät. Joka kerroksessa on matkalukkukärryjä ja ne kannattaa hakea auton lähelle. Matkalta tullessa kannattaa laukut viedä ensin autolle ja käydä sen jälkeen maksamassa pysäköinti. Maksun jälkeen on 30 min. aikaa ajaa hallista ulos. Maksu tapahtuu automaattiin. Talviaikaan on mukavampi tulla takaisin kun auto ei ole lumessa.