Tästä eivät varmaan kaikki pidä?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1694064

Lisätty: 11.06.2009 - 16:20

Nasan sukkula sivut
www.nasa.gov/mission_pages/s...index.html

Avainsanat: suomalainen astronautti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 15:11

tuohan on hyvin miellyttävä uutinen

Kysyjän kommentti

Vuonna 2001 olin IMAX-teatterissa sukkulalennolla Hubblea huoltamassa.
Kannatta painaa mieleen jos on matka Kennedy Space Centeriin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 14:42

miksi ei? mitä väliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 14:44

Aika harvan suomalaisen sukulainen se kuuhun pääsee. Ei tuosta nyt ainakaan kateellinen tarvitse olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:44

ei mitään mun mielest

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:47

Hih,kiva että joku edes hiukan suomalainenkin pääsee kuuhun.Ei tuo mitään kadehtdittavaa ole,olen sensijaan erittäin ylpeä vaikken sukulainen olekaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:50

Euroopan avaruusjärjestö ESA on valinnut kuusi henkeä astronauttikoulutukseen. Suomalaisia hakijoita oli yli kolmesataa, mutta heitä ei tällä kertaa onnistanut ja sen takia onkin Suomen etu, että kaikki löytäisivät maailmalta edes sukulaisen tuttavan tuttavan serkun kaiman, joka olisi ollut avaruuslentäjänä. Harmitaa se niin paljon, varsinkin kun Ruotsillakin on jo omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:02

Miksei tästä kaikki pitäisi? Sehän on hienoa kun "suomalainen" pääsee avaruuslennolle. Ja jos ruattalaiset ei siitä pidä, niin ei voi mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:44

monikin varmaan haluaisi lähettää sukulaisensa kuuhun, harvoilla vaan siihen on tilaisuus ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:23

Heh, heh vähäviisas. Miekii tietäsin jonkun laittaa kuulennolle..Hienoa niille ketkä pääsevät mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:26

Taas VV murjas jutun,heh heh,mutta sehän on ihan kivaa,että sukulaiset on ylpeitä sukulaisistaan,tässä vaan meikkä voi kehuskella olleensa saman sateen alla kuin joku astronautti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 16:30

Toihan on ihan hieno juttu. Ei ollakaan ihan mitätön kansa, kun on lähtöisin astronauttikin täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:55

Serkkuni Able ja Baker ammuttiin jo yli 50 vuotta sitten avaruuteen. Lento jäi kuitenkin hyvin lyhyeksi.

fi.wikipedia.org/wiki/Able_(apina)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 17:46

Tuohan on hyvä uutinen. Ei tuo herätä kateutta, ainakaan minussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:23

Ihan hyvä jos joku uskaltaa lähteä tollaiselle lennolle. mutta minusta ei kyllä siihen olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 02:10

Eipä tuo letkauttanut millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:29

Iloisen oloisia mummuja kuvassa. :) Ei tässä nyt ihan suomalainen kateus herää, sen verran kaukainen kun on pikkuserkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:12

En ole huomannut haittaavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:21

hieno homma et melkein suomalainen pääsi avaruuteen, mutta en kylläkään kade ole , itse en menis edes millistä enkä toisesta, sen verran ahtaanpaikan kammoinen olen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:32

Hieno homma ja oon kyllä kade... Kokemus varmasti ylittäisi lievän ahtaanpaikan kammoni. Maisema olis varmasti mitä kaunein!