Tunnusta pois napsulainen, kuka tämän teki?!

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1693973

Avainsanat: puutarhatonttu varkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 14:03

joulupukki ollut asialla

Lähteet:
joulupukin plogi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 14:10

Voi halvatun äijä. Kyllä minä ne varmaan paikkaan käskin viedä, mutta eihän niitä nyt sinne asti olisi tarvinnut raahata. Satikutia saa kun palajaa reissultaan,,,,
Nyt taisi mennä vorolla bisnekset pieleen. Hyvän hintaisia ovat tonttuset. En ole raskinnut koskaan ostaa omalle pihalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:14

Nyt Ida Kauhajoelle ja sassiin,ennenkuin tontut sellistä loppuu.Asialla on varmaan ollut Puutarhatonttujen Vapautusrintama,mutta menivät ojasta allikkoon,puutarhasta putkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:14

en tunnusta ja mulla on albikin ...

syyte tulee varmaan heitteillejätöstä, eihän ketään saa jättää autiotaloon ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:15

On se jännäjuttu, nyt varas siis vihdoinkin satiin kiinni. On sitä jo jahdattukin pitkään. Siinä se nähtiin taas, että rikos ei kannata. Joltain napsukaiselta olikin varastettu puutarhatonttu jokuaika sitten. Onkohan varas paikkakuntalaisia ja samalta seudulta kotoisin?

Lähteet:
FBI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:27

Helskuta, minä jo murehduin tavaran perään, no laitan kuvat .

Lisätty: 04.06.2009 - 14:32

kyllä muutama tonttu korvaa buddhan ja leijonan pään, tuulikellon, kupariastioita sekä vanhan keltaisen rikkaruoho ämpärin. varkaan jos yhyttäisin vielä, mulla olisi sen jälkeen uusi kukkapenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:31

Mummo pihallaan siunuusteli syötyjä kukkiaan; "kuka tämän teki"?
Selän takaa pässi; Mää ja sai mummolta kyytiä.
Siis en ainakaan mää!

Lähteet:
perimätieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:32

En kommentoi!
En kerro!
En vastaa!
En sano mitään!
Minulla ei ole mitään sanottavaa!
En vastaa mihinkään esitettyihin kysymyksiin ennenkuin saan sovittua onttopohjaoy:n asianajajakseni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:44

jaa'a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:47

joulupukki haki tontut korvatunturil:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:49

Ei hemmetti.Sinnekö mä ne jätin?Yähh...nyt pitää aloittaa koko homma alusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:57

Uups... nytkö ne jo löyty... Mun oli tarkoitus kerätä tasan sata ja viedä ne Korvikselle Joulupukin avuksi!

No, ei se mitään. Aloitan vain alusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:54

Hmmmm... epäilen hovimestaria:D

Lähteet:
Suomielokuvat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 16:25

Ihan varmasti luulin piilottaneeni ne paremmin. Ei pitäisi näin vanhaa laittaa asialle. On tämä kaikkinensa ollut kauhea päivä. Ensin kaikki napsulaiset oli sellissä aiemmin päivällä, ja nyt siellä on jo tonttuparatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:26

Selvästi vapautusrintaman puuhia....on niin tyhmää seisoskella koko kesä tonttuna puutarhassa. En ollu mie ja alibini on se etten ole koskaan pitänyt puutarhatontuista! En ottaisi itselleni edes ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 17:44

Inhoon puutarhatonttuja, niin en se ainakaan minä ollut !!
Mutta jos inhoonkin niin kovasti, että yritin keräillä kaikki tontut piiloon.
No, se jäi vähän kesken :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 18:50

Nythän meitä on monta epäiltyä. En tunnusta mitään ennen kuin keskustelen asianajajani kanssa, sillä kaikki mitä sanon voidaan käyttää todisteena minua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:25

Älkäähän nyt hermoilko ! Minähän ne tontut olen tehnyt. Ne on näköispatsaita napsulaisista, tunnistatko omasi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:28

Jopa on kumma juttu jos tollakin jonkun hyvän mielen saa. siis varastamalla tollaisia tonntuja. en ymmärrä sitä lainkaan. minun pihallani ei ole yhtään tonttua, mutta ei kyllä ole väliäkään vaikkei ole. mut sit on yksi kun minä menen ovesta ulos pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 02:11

Minä minä minä MINÄ tunnustan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:30

Itte ne on karanneet! Ainakin meiän puutarhassa olevilla possupatsailla on oma tahto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:13

Jossakin on nyt ainakin 72 tonttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:28

voi oi joku oikea tonttufani on ollut asialla, mutta hyvinhän ne nyt voivat , kun taas ovat kotipihaansa palautuneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:33

Se on jo purettu osiin ja salakuljetettu rajan yli... ;)