Mikä us koko vastaa mitäkin kokoa morsiustyttömekoissa?

Tytöt laihoja/hoikkia ja iältään 10, 13 ja 14 vuotiaita ja vielä ei ns. naisellisia muotoja juurikaan. Tilaisin mekot mut en tiedä minkä kokoisena, plääh

Lisätty: 04.06.2009 - 23:51

Kiitoksia vastanneille. Löysin sopivat koot :) ja ihan mukavaan hintaankin, postikuluineen ainosataan n 50 e/kipale. Kyllä kannattaa Napsulaisilta kysäistä niin asia ku asia ratkeaa käden käänteessä :))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 12:50

Empä uskalla sanoa, mutta auttaisitkohan jos käyt jossakin vaatetusliikkeessä kysymässä myyjältä. Yritän etsiä tuolta netistä jos löytyy.

Lisätty: 04.06.2009 - 13:02

www.kq.fi/?page2=table&pages=2

tuolta löytyy jotain mittoja, toivottavasti auttaa.

Lisätty: 04.06.2009 - 13:22

Onpa vaikea, naisten kokomerkintöjä löytyi, muttei lasten. Kyllä niitäkin löytyy, en nyt vain osannut etsiä oikeilla hakusanoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 13:28

Vilkaisepa tyttösten paidoista tai muista vaatteista kokomerkintöjä, niin selviää asia heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 13:38

www.usatourist.com/english/t...Sizes.html

Tuosta ehkä,tilasitko jo vai tilaat?Muistitko tullimaksut,rokottaavat aika pienestä summasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:35

Varmaan viisainta on mittauttaa ne tytöt, ja ostaa mekot jotka menevät koko kauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:46

en oikee tiiä mut tuskin se nyt mik 2m on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 16:15

translate.google.fi/translat...26hs%3Dm4C

Kokeile tätä linkkiä. Vaikuttaa lupaavalta.