Onko teilläkin huono sää?

Onko teilläkin siellä ruudun takana huono sää?Täällä satoi yöllä kuin vettä saavista,ja nytkin näyttää että minä hetkenä hyvänsä alkaa taas.Eli mitä aijotte tehdä nyt sateisella,itse lähinnä luen,ulos ei viitsi mennä saamaan flunssaa että voin sitten syödä jäätelöä ilman kamalaa kurkkukipua. :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 18:57

Vieläkin Etelä-Karjalassa myrskytuuli ja 6 astetta lämmintä. Vettä sataa vaakasuoraan että autolle kävellessä on vaatteet märkänä. Kaupassa tuli käytyä ja alaparkkiin ajoin ku vettä sato. Onneksi pesee siitepölyt ja luonto saa vettä. Eiköhän se aurinko sieltä ala vietä kurkistella. Nyt on hyvä touhuilla sisällä tai sadevaatteet päälle ja mato-ongelle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 12:36

Ei ole, sateella ilma on happirikkaampaa siis terveelisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:41

Sadetta kaivataan välillä, vielä satelee mutta taivas on jo kirkkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:45

Sataa, sataa, ropisee, pilipilipom eli varsin on vetinen ilma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:50

Koko kevät on ollut liian kuiva ja luonto on alkanut paikoin siitä jo kärsiä. On hyvä, että sataa vettä joka puhdistaa paikkoja pölystä ja antaa kasveille lisää elinvoimaa. Happirikasilma on hyväksi ihmiseille, eläimmille ja luonnolle. Kun aurinko alkaa sateen jälkeen taas paistaa huomaa kuinka luonto "herää" uuteen kasvuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:57

Tuulee, sataa ja välillä oli sähkötkin poikki. Onneksi saa olla sisätöissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 13:27

Sataa ja tuulla vihmoo,sisätiloissa niin koleaa,vedin fleecen ja puuvillasukat jalkaan entisten pitkien kalsarien lisäksi ja vilu on,ikävä lämmintä kesää!Tietty sade tekee hyvää pikku-palstalleni,mutta kunhan ei sada viikkotolkulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 13:28

Nimittäisin tätä jo myrskyksi. Tuulee, sataa, peltikatto meinaa lähteä lentoon äänestä päätellen ja kylmäkin on kuin talvella. Puut välillä melkein kaksinkerroin. En tuonne laittaisi koiraanikaan, jos sellaisen omistaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 13:34

Ei näytä satavan, mutta ei siellä ainakaan mikään hirmu lämmin kesäkeli ole, eli mieluummin pysyn sisällä.
Näin unta että satoi räntää, ja kiitin kyllä taivasta ja luojaa ja vaikka mitä kun aamulla heräsin ja totesin että se oli vain unta. Huh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 13:46

Myrskyää ja sataa meilläkin täällä Etelä-Savossa. 7 astetta lämmintä. Sähköt olleet jo kahteen otteeseen poikki. Sanoisin samoin kuin joku aiemmmin että onneksi olen sen verran lukenut että saan olla sisähommissa. Postilaatikolla pitäisi kyllä käydä. On varmaankin laitetta villaröijy hellemekon päälle että tarkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 13:51

kyllä vettä on tullut koko päivän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 13:54

Viileä tuulinen sää, sataa ropsauttaa mennen tullen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:21

sää ei ole huono, kattopellit ropisee silleen kodikkaasti ja kaikki se ziljoona tonnia siitepölyä huuhtoutuu mukavasti pois, ilma on raikasta hengittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:36

KYLLÄ VAAN VETTÄ VIHMOO JA TUULEE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:42

kyllä, välillä kyl nyt yöllä satoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:44

on, sataa vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:54

Vettä sataa edelleenkin. Viime yön jälkeen, tänä aamuna, sademittari näytti 12 mm ja lisää on tullut koko ajan. Lämpö kaukana kesäisestä, tällä hetkellä +7 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:31

No voi että. Sataisipa meilläkin, mutta ei. Maa on rutikuivaa, pölisee ihan ja tuulee niin kauheasti, että katto meinaa irrota ja puita kaatuu. Selkä vääränä kannan vettä kukkasille ja pensaille. Antakaa sadetta tännekin, please.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 17:56

Täällä pohjois-savossa on ollut tosi tuulinen päivä, suorastaan myrskyisä.
Vettä ei sada, vaikka sitä vähän kaivattaisiin.
Sähköt oli poikki liki 5 tuntia.
Pelkäsin jo, että alkaa jäätelön syönti urakka ;)
mutta ei onnex, 2litraa mieheen olisi ollut jo liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:30

Kyllä on täällä Jämsänkoskella koko päivän satanut ja tuullut kovasti. tuntuu kuin olis syksy. sisälläkin pitää olla villatakki päällä että tarkenee.siitepöly on kyllä laskenut alas. se on ainakin hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:58

IHAN KIITETTÄVÄSTI ON TUULLUT JA SATANUT.SÄHKÖTKIN ON OLLUT POIKKI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 02:11

On ollut huono sää tosiaankin koko päivän ja illan. Sataa sataa sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:30

Miten sen nyt ottaa, rakastan sadetta ja tuulta. Oikeasti! Ihanaa olla sisällä ja kuunnella sateen ropinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:14

Ei, todella loistava sateinen kesäpäivä.