Mistä saan halvalla tilattua autoon (mitsu-89) avaimen hukkuneiden tilalle?

Avainsanat: auto. avain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 12:59

Minä kyllä myisin sellaisen pelin heti jos rekkarin perusteella divarista avaimia saisi.
Kyllä se useimmilla merkeillä on maahantuoja ja ovat vielä tarkkoja kuka niitä ostaa.
Hävisi 70-luvulla työmaalla kaivannon yli hypätessä avaimet hiekkaan ja ehtivät peittää ennen kuin huomasin niiden puuttuvan. Olin kaukana korvessa ja liikkeet oli kaukana sekä paperit autossa.
En muista millä menin itse henk. koht. hakemaan avaimen. Kyllä osasivat tehdä ilman mallia kun olen saanut auton pois korvesta.

Lähteet:
www.mitsubishiclubfinland.co...ic=20777.0

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 13:03

3-ovisessa autossa voi myös ikkunan karmia vääntää yllättävän paljon tekemättä mitään vahinkoa. Mutta tähän ei kannata lähteä sorkkaraudalla. Ammattilaiset käyttävät pientä ilmatyynyä jolla pumppaavat karmin 3-5 mm auki. Raosta "rautalangalla" lukot auki tai vaikka avaimet koukulla mukaan jos ovat esim. virtalukossa tai sitten jos on vanhan mallinen auto, niin ikkunan ja tiivisteen välistä pääse nostamaan lukitussalvan auki, uudemmissa ei onnistu. Japanilaisten autojen avaimmet saattavat toimia myös muissa malleissa. Voit kokeilla jos naapurisi tai kaverisi kokeilisi omia autonsa avaimmia sinun autoosi. Kerran kokeilimme kymmenenkaverin porukassa autojemme avaimmia ristiin ja melkein puolet sopivat toisiinsa, siis vanhemmissa malleissa. Uusiin autoihin on aika vaikea päästä ilman avaimmia sisälle. Viime kädessä lukkoseppä tai merkkihuolto tiirikoi oven auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 13:49

Oletko kääntynyt Mitsu-jälleenmyyjän puoleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:25

pojat siinä kioskin kulmalla avaavat hetkessä, ja kun kauniisti juttelet voit saada sopivan avaimenkin ...