Pystytkö vaikuttamaan toisen mielipiteisiin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 09:08

Tarvittaessa pystyn, varsinkin työasioissa tätä tapahtuu useinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 09:10

Kyllä pystyn. Siitä on osoituksia enkä työssänikään menestyisi jos ei niin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:29

Joskus vuosia sitten työnhakutilanteessa testattiin mm. juuri tätä kysymääsi ominaisuutta. Yhtenä osatuloksena todettiin, että "testattava henkilö, Matvei, vaikutti koko testiryhmän toimintaan, saaden ryhmän toimimaan haluamallaan tavalla."

Kotona vaimon kanssa onkin jo sitten kokonaan toinen juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 09:31

Mikähän onkin että olen joutunut omantiensä kulkijoiden matkaan, joiden päätä ei sitten mikään käännä. Ovat ensin sitä mieltä että joo, noinhan minä teenkin - ja tekevät loppujen lopuksi juuri mitä itse meinasivatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:37

Kyllä pystyn joskus oikein on pelottanut, vaimon mieltä en edes yritä kääntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:08

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:10

Pystyn vaikuttamaan toisten mielipiteisiin. Onhan toki hankalammin mielipiteensä vaihtavia, joiden mieltä ei helpolla vaihdeta, mutta yleensä kun hyvin perustelee, se onnistuu. Jäärät ovat asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:12

En jyräämällä, vaan naisellisella viekkaudella , kotioloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:26

Osaan halutessani olla vakuuttava, ja saan ihmiset innostumaan asioista, joihin he eivät ensin tunteneet minkäänlaista mielenkiintoa. En kuitenkaan aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:36

Joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 10:49

Joissain asioissa joskus kyllä, hankalaa tosin on välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 11:11

En kovinkaan paljoa. Mutta en minäkään vaihda mielipiteitäni toisten mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:55

jo tokkiinsa, konstilla jos toisellakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 17:31

En ole mikään manipuloija,mutta joskus onnistuu jokin ns.mielipide käännyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:32

Naisellisella tavalla kieroillen ja lieroillen, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:16

Kyllä,olen mielipiteenmuokkaaja.