Lähdetääs napsulaiset matkalle, kirjoittakaa jokainen pätkä lisää: Juna mennä puksuttelee upeissa maisemissa ja napsulaiset .....

Lisätty: 04.06.2009 - 16:20

Voi rakkaat napsulaiset! Miten teidän kanssanne nyt matkustaa, kun kaikki istutte Turunlinnassa sellissä. Koettakaahan ny joku hommata porukka sieltä ulos, että matkamme jatkuisi.

Avainsanat: tapahtuu kauas matka mielikuvitus ruokailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2009 - 19:41

nyt mennään kovalla vaudilla läpi uralin karkuun koko napsu kansa...ja hauskaa toki on kun porukka kertoo sattumuksiaan..

Kysyjän kommentti

Kiitos "matkailijoille", mutta kyllä teidän kanssa joutuu heti putkaan. Cibylle kiitos siitä, että matkaamme parhaillaan Uralia kohden koko sakki. Tarkoitushan oli siis matkustaa ja kokea jotain muutakin, kuin turun linnan selliä...heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 08:31

...miettivät kuumeisesti, jäädäkö pois jo seuraavalla asemalla ja jatkaa matkaa lentäen vai....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:37

Siinä hupsuttelee.Jtkakoon toinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 08:39

poikkeaisiko moikkaamassa seuraavalla seikakkaalle kuminaamaa jos vaikka kahvit meille keittäisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:09

... vai jatkaisko pohdintaa kuka valehtelee ja kuka puhuu totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:09

... kuminaama iloisesti meidät vastaanotti ja kahvit keitti kera kermamansikkakakun.
Mukavasti rupatellen . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:53

niitä näitä. Kuminaaman kaveri oli myös saapunut paikalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:09

ovat riemuissaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:10

... Kuminaaman kaverilla oli mukana läppäri ja siinä aivan uusi käyttis, windows 7, joukolla sitä ihmettelimme..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:23

... kunnes kuminaama murjaisi vitsin, jolle kaikki nauroivat kaksinkerroin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:36

Voi hemmetti, en kykene edes kuvittelemaan tosi reissu . olimme Romaniassa 80- oli vuosi, tosi kurjaa ja köyhää, päätimme lähteä katsomaan Bukarestia 12 tunnin junamatkan päähän. Sänky ja pöydän alta löytyi lavuaari josta tippumalla vettä tuli, junan vessa oli täyttynyt jo Unkarista tultuaan, puolen metrin kakka kasa pytyn sisältä kurkotti ja haju karmea, kiristimme ryppynarua, kerroimme tilanteen ja pääsimme Bukarestissa erään myymälän henkilöiden vessaan. tämää juna oli muuten tosi upea, ns. idän pikajuna , agatha Cristien filmit on kuvattu näillä Karpaattien ylityksillä jotka liittyvät filmiin.Olen silloin ollut niin ainutlaatuisella reissulla että jälkeen olen sen ymmärtänyt vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:37

Jätimme hyvästit kuminaamalle, sillä hän ei malttanut olla poissa kotoaan. Koska olimme jo lähellä Turun satamaa, Gristalli yritti hämätä konduktöörin, mutta siitä huolimatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:38

Jossain vaiheessa konduktoori huomasi,ettei meillä ole matkalipuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:59

Rangaistukseksi kaikki tungettiin Turun linnan kellariselliin,paitsi kuminaama sai oman yksityissellin läppärinsä kanssa,koska kukaan ei halunnut kuunnella youtube musaa vaan kertoilla toisilleen vitsejä.Isona pomona vankilassa toiminut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 11:05

Ja minä olen iloinen, etten lähtenyt teidän mukaan, nyt sitten istuisin sellissä teidän kanssanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:38

Munkki pelasti kaikki pois linnasta ja virkamieslomien takia kukaan ei ole vielä saanut lopullista tuomiota. Nyt kaikilla napsulaisilla on maastapoistumiskielto ennen kun asia on käsitelty loppuun ja tuomiot jaettu. Lisäksi heitä tarkkaillaan jatkuvasti gprs-laitteilla, nappasivat nääs mikrosirut käteen kaikille, jottemme karkaisi ulottumattomiin. Onttopohjaoy kävi poistattamassa sen salaisesti ja moni muukin on harkinnut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:37

annennee ei tiennyt koko reissusta ja tulee junalla perässä.