Mielestäni tämä Napsu on mennyt pilalle.Silloinkun liityin napsuun niin ei ollut niitä totisia torvensoittajia.

Kysymyksillä ja vastauksilla voi kikkailla eikä kukaan ottanut heti herneitä nenään.Ja mielestäni nämä kirjoitukset sex.häirinnästä jos ne ei tule henk.kohtaiseen osioon niin pitäisi täysin unohtaa.TÄSTÄ ON MENNYT HAUSKUUS.Hyvää kesän jatkoa kaikille kaikesta huolimatta.Hei hei.

Avainsanat: lähden tauolle pitäkää"hauskaa"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 07:43

Kyllä olet varmaan oikeassa,aina pitäisi rajoittaa jotakin,oikein kilpailla jostakin mahdollisesta rajoituksesta.Pitäisiköhän lähteä tauolle ,HEI Hei.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 08:11

Joo jotenkin on mennyt pliisuksi ja muutamat kivat tyypit puuttuvat. Meidän jäljellä olevien pitäis nyt ryhdistäytyä huumorin saralla. Tuosta sex.häirinnästä olen sitä mieltä, että miten voi näin tietokonemaailmassa "kähmiä" yms....meikäläinen ymmärtää sellaisen niin kun enempi kasvokkain tapahtuvaksi, mutta miehän olen syntynt´jo kauan ennen tietokoneita...enkä osaa ottaa niin kauhean vakavasti tällaisia juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:45

Täysin samaa mieltä, liian ryppyotsaiseksi on mennyt !
Mietin jo hetken jääväni kesälomalle täältäkin, mutta katselen nyt vielä jonkinaikaa.
Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, mikä on hyvä asia. Täällä olisi liian tylsää jos olisimme kaikki
samasta puusta veistettyjä.
Mutta kyllä kaipaan enemmän hauskuutta tänne !
On kysymyksiä joihin ei "uskalla" vastata niinkuin haluaisi, koska sitä jo tietää, että joku/jotkut
tarttuvat pilkkuihin!!
Mukavia Napsuilu hetkiä kaikille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 08:51

On tämä jonkinverran muuttunut minunkin mielestäni. Tiukkapipo tai en, mutta täällä käy paljon sen ikäistä porukkaa ettei sananmuunnos tai muut alapäähän viittaavat vastaukset ole mielestäni suotavaa. Jos ikäraja on K18 silloin juttu olisi toisin. Ihmetyttää näitä juttuja vastauksissaan harrastavat, etteikö heillä oikeasti ole muuta sanottavaa. Tai samaan viittaavat videopätkät tai lehtien sivustot joista kysytään mielipiteitä. Eikö noita asioita harrastaville olisi omaa Räpsyä (silmät ymmyrkäisinä ja suu ammollaan -katsojille tarkoitettu) tarjolla netissä?
Minäkin syyllistyn typerillä kysymyksilläni napsun tason huonontamiseen. Puolustuksekseni
sanon että täällä on aikapaljon näitä yökukkujia jolloin hieman keventävät asiat ovat paikallaan. Päivisin sitten enemmän asialinjalla. Mutta olen seurannut, että enemmän "kevennyskysymykset" saavat kannanottoja kuin asiakysymykset. Joten niitäkin tarvitaan piristämään itse kunkin arkea. Hyvää päivänjatkoa vain kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:58

Huumoria ja avarakatseisuutta tarvitaan, ei sormella osoitteluá. Ei kannata mennä likaiseen peliin mukaan, se loppuu kyllä. Jos joku on nipo ja ehkä kehnon itsetunnon omaava, sille ominaisuudelle on paha tehdä mitään mutta menkööt itseensä ja parantakoot tapansa.
Alatyylisyys ei mielestäni kuulu myöskään sivistyneelle aikuiselle eli ikärajasta ei ole kyse (seksistiset aiheet).
Maailmassa on monta lajia ihmisiä, kaikille on tilaa. Suvaitkaa toisianne, kateus on rumaa.

Lisätty: 04.06.2009 - 12:48

Tason laskusta en tiedä, eiköhän ole ollut sama koko ajan. Taso mikä taso....

Lisätty: 04.06.2009 - 14:12

Käyn siellä ja täällä...matkoilla kauempanakin mutta niistä en uskalla kirjoittaa. En halua "nimetöntä sormella osoittelua" vaikka siitä en piittaakaan mutta en anna sille tilaisuutta edes.
Mielelläni kirjoittaisin esim. Algarven reissusta jotain mutta kuten sanottu ....(olisi liikaa positiivisuutta palsalle).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:11

Olen varsin tuore napsulainen ja joihinkin toisiin keskustelupalstoihin verrattuna tämä tuntuu kyllä ajoittain todella totiselta, joskin järkevältä porukalta. Onneksi väliin mahtuu huumorinpilkahduksiakin. On mielestäni hyvä, että täällä ollaan melko korrekteja eikä ketään teilata ihan suoralta kädeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:10

mä en ymmärrä miksi tästä asiasta vieläkin puhutaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:39

Olet nyt pahasti ulalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:51

Hyvät puolet Napsussa:
1. Kirjautuminen vastauksissa
2. Jonkinlainen profiili-pakko
3. Mahdollisuus lähettää henkilökohtaisia viestejä yksityisesti
4. Kaikenikäisiä kirjoittajia molemmista sukupuolista
5. Matkailupainotteinen

Heikkoja puolia:
1. Herkkänahkaisuus tulee joskus esille
2. Miehet unohtavat välillä sen, että naisiakin on paikalla !
3. Aivan liian paljon kysymyksissä viittauksia sivustoihin, jotka ensin pitää aukaista.
4.Voisi olla joku pikkukilpailu, joka innostaisi kysymään hyviä kysymyksiä. Esimerkiksi saisi pisteitä siitä, kuinka moni innostui vastaamaan ko. kysymykseen.

Minullakin vähän 'tökkii' tämä napsuilu. Onko elämämme nykyisin ihan tylsää, kun ei tunnut tapahtuvan mitään. Kukaan ei käy matkoilla, kerro niistä, lähettele kuvia jne. Vai johtuuko kaikki taas tästä Suomen säästä: sataa, sataa, sataa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 10:52

Minä kun liityin niin niitä oli jo, siksi kait en sinällään niin paljoa välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 11:01

Huumorimielessä ei uskalla vastata yhteenkään kysymykseen kun heti tulee tulta ja tulikiveä niskaan.
Ja sitten joillakin tuntuu olevan elämäntehtävänä aliarvioida muita vastaajia. Ole täällä sitten korrekti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:36

Joka paikassa on totisia torvensoittajia, eikä napsu ole mikään poikkeus. Jos jonkun kysymys tai vastaus ei kiinnosta ei siihen ole pakko vastata tai ottaa kantaa. Minusta olisi aika tylsää, jos täällä vastattaisiin vain muutamalla sanalla tai lauseella. Miltä kuullostaa sanat kyllä vaan ja ei sitten. Aika yksitoikkoista luettavaa keskustelupalstalle. Olen varma, että joku nostaisi karvansa pystyyn myös siitä ja vaatisi ainakin viiden tai kuuden sanan pituisia kommentteja kysymyksiin. Jotkut tuntuvat täälläkin harrastavan kyllä ei tyyppisiä vastauksia ja täytyy vain ihmetellä? Vastaajat haluavat ilmeisesti vain kerätä itselleen mahdollisimman paljon pisteitä täällä.

Minusta täällä keskustelut käydään kuitenkin varsin hillitysti verrattuna muihin palstoihin. En voi laittaa tähän valitettavasti linkkiä tietenkään millekään sivustolle, koska se on nykysäännöissä lähes kiellettyä tai ainakaan sitä ei pidetä napsuun sopivana käytöksenä eikä käytäntönä.
Itse olenkin päättänyt luopua kokonaan linkkien ja viittauksien käytöstä tästä eteenpäin. Jokainen voi sitten itse hakea netistä asioihin liittyvää lisämateriaalia tarpeen niin vaatiessa. Sitä paitsi netissä olevaan tietoon pitää aina suhtautua tietyllä varauksella ja on terveenihmisen merkki, kun ei aina usko mitä täällä kerrotaan.

Olen kaikesta huolimatta sitä mieltä, että huumori kuluu myös tänne ja keskustelupalstoille, muuten ne ovat aika tylsää keskustelua. Jopa opetushallituksen ja yrityskouluttajien nykyaikaisiin opetusmetodeihin sisällytetään jo koulutuksen runkoa suunniteltaessa huumoripitoisia kevennysosioita oppilaiden mielenkiinnon ylläpitämiseksi opetusjaksoissa.

Mielestäni napsun taso ei ole mennyt viimeaikoina alaspäin vaan päinvastoin aikaisempia keskuteluja täällä lukeneena taso on noussut ja ihmiset ottavat enemmän kantaa asioihin kuin ennen.

Hyvää kesälomaa niille, jotka sitä tarvitsevat! Niin ja sateen jälkeen tulee aina pouta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 21:24

Napsu on kuin avioliitto; välillä alamäkee ja välillä ylämäkee ja kaikki riippuu meist itestä, eikös, jookos?

Provosointikyssärit jää pois ajan mittaan kun ei niihin kommentoi, luulen ma..., voimp olla tietty vääräskii.... Ilosuutta/valosuutta kehiin niin kyssäreis kuin vastauksissakii... samaa napsuperhettähän myö ollaan kaikki tääl ....:)

Lähteet:
Mie täs pähkäilin vaan näin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:48

Hah, hah. Kyllä hauskuus riippuu kysymyksistä ja vastauksista. Ne saavat olla hauskoja. Asiallisiin kysymyksiin asiallinen vastaus. Vähemmän asiallissin voi heittää huumoriakin. Näin ainakin minä menettelen. Vai ovatko aikuiset menettäneet huumorintajunsa. On säälittävää jos vain alapäähuumori puree nykyisin. Tilannehuumori on parhainta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 07:23

Napsu, ikävä kyllä, on muuttunut entisestä. Osaltaan siihen vaikuttanevat poisjääneet nimimerkit, osaltaan osa uudemmista mukaantulijoista.
Napsu on mielestäni yhä edelleen määrätyn sisäpiirin pyörittämä kysymys/vastaus- sivusto.
Jostain kumman syystä, niin täällä kuin muuallakin, muutamat henkilöt saavat koko toiminnan pikkuhiljaa lopahtamaan. Ehkäpä liiallisesta "tiukkapipoisuudesta" kannattaisi luopua, yhteisen toiminnan edistämiseksi.
Alapään jutut eivät tänne sovi, eivät myöskään liian kireät "Marttakerholaisten" näkökannat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:36

No ei ainakaan tälläset kysymykset hauskuutta palauta. mutta good holireis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:55

noh niin ny si alko uus fiilis kaikil ja huumoria peliin eikä oteta tätäkään sivustoa elämää vakavammaksi touhuksi, vaan rennosti ja iloisesti täälläkin kannattaa olla ...jokaisen mielipidettä kunnioittaen yritetään txt täälläkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 14:59

Olen hämmentynyt, vanha torviseitsikon jäsen, eikös täällä pitänyt olla paikka minullekin?