Tasauspyörästö

www.youtube.com/watch?v=maKT...re=related

Lisätty: 04.06.2009 - 03:45

Maarit3:lle

Kaikkiin täällä esitettyihin kysymyksiin ei tarvitse vastata. Niistä ei varmaakaan aikuisille ihmisille tarvinne aina huomauttaa? Kysymykset voi ohittaa avaamatta niitä ja lisäksi kysymyspalsta on vain yksiosa napsua. Napsu ei myöskään ole työlainsäädäntöön ja siellä oleviin sopimuksiin verrattava ympäristö. Tänne tulijoita ei haastatella eikä heidän tarvitse esittää tänne tullessaan entistä työhistoriaansa tarkastettavaksi. Heidän mahdollista rikosrekisteriään ei tarkiste, eikä luottokelpoisuustietojaan. Myös lääkärintodistuksia napsulaiseksi tulemisesta ei vaadita, eikä henkilötietoja tarkisteta. Henkilöt ovat nimimerkkejä joilla he osallistuvat täällä olevaan toimintaan ja mahdollisesti tekevät kysymyksiä ja antavat vastauksia oman intrenssinsä mukaan. Internetissä ei ole näille varsinaisia sääntöjä olemassa. Ainostaan rikollinen ja toiseen ihmiseen suoranaisesti ( ei pelkkä nimimerkki, jota ei voida yhdistää selvästi johonkin tiettyyn henkilöön ) kohdistuvat asiat menevät poliisitutkintaan ja sitä kautta syyttäjälle syyteharkintaan ja edelleen hänen päätöksestään suoritetun poliisien tutkintatuloksien johdosta siviiloikeuden ratkaistavaksi. Edelleen tällä voi keskustella muidenkin henkilöiden kanssa ja vaikka mennä matkailu tai peliosastolle. Napsun ylläpidon kanssa käymiemme yhteistyössä muiden napsulaisten kanssa olemme huomanneet, että eräät henkilöt aiheuttavat täällä käyttäytymisellään sellaisia paineita joillekkin käyttäjille, että he ovat katsoneet parhaaksi poistua täältä ilman syytä ja omaehtoisesti. Olen ollut heidän ja napsun ylläpidon kanssa keskusteluissa jo pidemmän aikaa tämän ongelman pois kitkemiseksi täältä. Häiriötä aiheuttavat henkilöt ovat olleet ja ovat vieläkin seurannassa valvonnan toimesta. Teidänkin olisi jo aikuisena henkilönä syytä ottaa asioista selvää ennen kuin esitätte syytöksiänne täällä. Pyydänkin teitä viipymättä ottamaan yhteyttä napsuun Sami Leinoseen ja käymään asian pohjalta ensin keskusteluja ennen katteettomien lausuntojen antamista täällä. Teidän minulle jo aikaisemmin esittämät loukkaavat komenttinne on välitetty eteenpäin joten niiden osalta asia on jo heillä tiedossa. Luulin teitä fiksummaksi ihmiseksi tullessani tänne, mutta ajatukseni teihin ovat valitettavasti muuttuneet negatiivisempaan suuntaan.

Lisätty: 04.06.2009 - 04:25

Maarit3:lle

Minä olen mielenkiinnolla seurannut teidän kysymyksiänne sekä vastauksianne,

Vastaus:--------lausuntonne on ilo kuulla.

Ja kysymyksen asettelu joka johdattaa määrättyyn mielipiteeseen , on napsun omia sääntöjä vastaan. viittaan kommentillani. you tubeen sekä iltapäivä lehdistöön

Vastaus:........... Kaikki tääläolijat viittaavat aina johonkin kohtaan internetissä ja sehän on napsun kysymyksissäkin ......Lähteet kohdassa. Olen saanut joskus kielteistä palautetta, kun en ole kohdetta laittanut kaikkien kysymyksieni kohdalle ja tästä hyvästä monet ovatkin pahoittaneet mielensä. Te olette ensimmäinen joka vaatii sitä poistettavaksi kysymyksistäni, hyvin mielenkiintoista? Nytkin viimepäivinä on ollut erittäin paljon muidenkin kuin minun viittauksia lehdistöön ja youtubeen, ettekä ole niihin puuttuneet? Miksi ette???

Oman vastaukseni katson erittäin vähäiseksi, mutta kaikesta huolimatta haluan noudattaa sääntöjä, joita itse ylläpitokaan ei noudatata laatiessaan niitä muutoksia

Vastaus:.........Jos te haluatte noin paljon muutoksia pyytäisin teitä ottamaan yhteyttä napsun ylläpitoon välittömästi uusien sääntöjen saamiseksi napsuun. Luulen, että ette ole ainut joka niitä tänne haluaa?
Sitä paitsi minä en ole vastuussa napsusta, enkä ole ollut laatimassa tänne ohjeita? Olette sotkeneet minut johonkin vallan toiseen henkilöön.

Lisätty: 04.06.2009 - 04:30

Maarit3:lle
________________________________________________________________________________
Minä olen mielenkiinnolla seurannut teidän kysymyksiänne sekä vastauksianne,

Vastaus:--------lausuntonne on ilo kuulla.
_________________________________________________________________________________
Ja kysymyksen asettelu joka johdattaa määrättyyn mielipiteeseen , on napsun omia sääntöjä vastaan. viittaan kommentillani. you tubeen sekä iltapäivä lehdistöön

Vastaus:........... Kaikki tääläolijat viittaavat aina johonkin kohtaan internetissä ja sehän on napsun kysymyksissäkin ......Lähteet kohdassa. Olen saanut joskus kielteistä palautetta, kun en ole kohdetta laittanut kaikkien kysymyksieni kohdalle ja tästä hyvästä monet ovatkin pahoittaneet mielensä. Te olette ensimmäinen joka vaatii sitä poistettavaksi kysymyksistäni, hyvin mielenkiintoista? Nytkin viimepäivinä on ollut erittäin paljon muidenkin kuin minun viittauksia lehdistöön ja youtubeen, ettekä ole niihin puuttuneet? Miksi ette???
____________________________________________________________________________________
Oman vastaukseni katson erittäin vähäiseksi, mutta kaikesta huolimatta haluan noudattaa sääntöjä, joita itse ylläpitokaan ei noudatata laatiessaan niitä muutoksia

Vastaus:.........Jos te haluatte noin paljon muutoksia pyytäisin teitä ottamaan yhteyttä napsun ylläpitoon välittömästi uusien sääntöjen saamiseksi napsuun. Luulen, että ette ole ainut joka niitä tänne haluaa?
Sitä paitsi minä en ole vastuussa napsusta, enkä ole ollut laatimassa tänne ohjeita? Olette sotkeneet minut johonkin vallan toiseen henkilöön.
_____________________________________________________________________________________

Lisätty: 04.06.2009 - 04:37

liittyen jokaisen tiedonhankkimis kykyyn tällä sivustolla. kysymyksen asettelu joka johdattaa määrättyyn mielipiteeseen

Vastaus:…………….Jokainen tietenkin vastaa omien mahdollisuuksiensa ja tietämyksensä mukaan, ei ketään aikuista nyt voi mihinkään tällaisella sivustolla ohjailla? Ennen kuulumaton väite? Ei me missään alakoulun ekalla olla enää? Vai?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lisätty: 04.06.2009 - 04:41

Enpä olisi ikimaailmassa uskonut, kun teen tänne kysymyksen.
Tasauspyörästö?
Että se aiheuttaa tällaisen mielenkiinnon Napsussa?

Tuskin maltan aamua odottaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 18:22

Aina vaan jaksaa naurattaa Speden naisen logiikka jutut, kertakaikkisen hyviä :))
On varmaan mennyt taas jotain ohi kun en ymmärä tätä kisailua ??!!
Onttopohjaoy:llä on mielestäni sekä hyviä kysymyksiä että vastauksia. Eikä varmasti loukkaa ketään, missä se huumorintaju piileksii ??!

Kysyjän kommentti

logiikka....mielenkiintoinen....jännittävä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 02:43

Minä olen mielenkiinnolla seurannut teidän kysymyksiänne sekä vastauksianne, mutta kysymyksenne eivät ole mielestäni napsun sääntöjen mukaisia , monet viittaukset eri vastaajien vastauksiin ovat Napsun sääntöjen vastaisia, ja liittyen jokaisen tiedonhankkimis kykyyn tällä sivustolla. kysymyksen asettelu joka johdattaa määrättyyn mielipiteeseen , on napsun omia sääntöjä vastaan. viittaan kommentillani. you tubeen sekä iltapäivä lehdistöön. Oman vastaukseni katson erittäin vähäiseksi, mutta kaikesta huolimatta haluan noudattaa sääntöjä, joita itse ylläpitokaan ei noudatata laatiessaan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:42

Tähän kysymykseen jätän vastaamatta.Olen pahoillani,jos onttopohjaoy:tä on täällä Napsussa loukattu.Se ei ole sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:10

Tuo vanha Speden sketsijutska oli kuin kopio suoraan minun ja mieheni monista ns. keskusteluista:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:31

noh huh jopas olikin kyssäri...juups ja loppu ei sitten millään ollut kyssäriin liittyvää, joten yritetään nyt vain mahtua koko popoo ilman riitoja tänne ja heitetään sekaan huulat ja vähän hyymöriikin sekaan.. :) itselläni ei mitään pahaa sanottavaa noista sinun tai maaritin vastauskysäreistänne , joten antakaa palaa ja vähän huumoriakin sekaan, eipäs ole niin synkkää ja asiallista tämäkään touhu täällä....