Oletko sinäkin prosenttiostaja?

www.youtube.com/watch?v=RxX1...re=related

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 11:15

Ihana inttämistä ja selvää logiikkaa!!Eilen ostin kait ekan kerran -30%tuotteita,2 prk creme fraichea,tuli Napsu kaupassa mieleen,kun jutusteltu %tuotteista.

Kysyjän kommentti

Niin sen täytyy olla.......selvää logiikkaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 08:07

Yleensä en osta mitään.Ruokaa on pakko ostaa,mutta vain nälän pitimiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 08:27

Olipa hauska pätkä. No tunnustaa täytyy että niitä alennusprosentteja tulee kyllä ostettua paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:44

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 10:54

Enpäs olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:16

Ostan lähikaupastani 50 % alennuksella kaikenlaista. Kala on ainoa, jota en alennustuotteena osta. Ruoka on kallistunut huimaa vauhtia, ja jos voin siinä säästää, niin jää rahaa sitten johonkin muuhun. Näin tekee moni muukin, sillä nuo 'päiväystuotteet' katoavat aika pian hyllyiltä. Ja onhan osa nuoristakin 'roskisdyykkareita', jotka keräävät kaiken ruokansa kauppojen roskiksista. Hyvää tavaraa heitetään aivan liikaa suoraan roskiksiin, sillä se kelpaisi vielä hieman 'siivottuna' ruoaksikin. Heitättekö kotona pois omenan, jossa on lommo sivussa ? Ette varmaankaan, vaan leikkaatte sen lommon pois. Eräs aikaisempi myymälänhoitaja keräsi tällaisia kolhiintuneita hedelmiä pieneen muovipussiin, ja laittoi hinnan päälle ja lapun, jossa luki "salaattihedelmiä". Minusta se oli järkevää toimintaa.
Videota en katsonut, koneeni lataa ne niin hitaasti, että en jaksa odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:37

Ainakin olen yhtä vaivaatuottava asiakas. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 20:08

En muualla kuin Alkossa, siellä pidän visusti huolen että prosentit ovat oikeat ja mukana ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 05:31

En ole, ostan vain mitä tarvitsen.