Tärkein tuutulaulu?

Meillä oli: Nyt kerron mä sulle mun lapseni... Lasse Hoikka on äskettäin sen muuten levyttänyt uudelleen. Jos ette tunne, niin tutustukaa. Kaunis.

Lisätty: 04.06.2009 - 09:03

Kiitos kuminaama jälleen erittäin mielenkiintoisesta vastauksesta.

Lisätty: 11.06.2009 - 09:11

Paljon oli kauniita vastauksia mutta tällä kertaa valitsenkin erään vastaajan vastauksen joka omalla tyylillään halusi pilata tämänkin kysymyksen kauniin ajatuksen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 08:22

Ylkeensä en muista niitä lauluja.Sitä kyllä ihmettelen kun hävytön laulu kuuluu jostakin se jää heti mieleen kerta kuulemalla.Samoin kun opiskelin vierasta kieltä niin porno sanat opin välittömästi heti kerta kuulemalla.Muu sitten on ollutkin kiven takana.

Kysyjän kommentti

Kiitos, olet mestari pilaamaan kaiken kauniin mauttomilla vastauksillasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 01:15

Olin lapsi, minun Lahja mammani lauloi minulle. tuut tuu tupakkirulla..minä poltan tupakkia. Enkeli lapsia saattoi yli kivisen sillan, olen erittäin vammautunut kävelyssäni iltapäivisin, mamma sanoi viimeisenä viikkonaan että, pitkä on taival edessäsi että rauhan saat.Minä uskon että mamma saattelee minua kuitenkin aina ja minä sen rauhan saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 01:26

Tuu tuu tutima rulla annappa pii pii "piip" tulla? Tämä saattoi olla kyllä vähän isompana? En muista ihan tarkkaan kaikkia yksityiskohtia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 07:00

Nuku nuku pikku-Jussi tottajumalauta, isäs sulle puukoon ostaa tottajumalauta. Vanhemman veljeni tuutulaulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:22

"Äiti lasta tuudittaa, lasta tuntureiden"....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:53

Äitini ei minulle tuutulauluja laulellut, valitettavasti.
Minä lauloin tyttärelleni. Ne mitkä hän halusi kuulla olivat:
* sininen uni
* päivänsäde ja menninkäinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:15

Kun lapseni oli vain muutaman päivän ikäinen, aloin laulella hänelle omasta päästä sepittämääni laulua. Pikku hiljaa siitä kehittyi laulu, jonka lapseni edelleenkin (nyt 12v.) haluaa kuulla usein iltaisin tai tarvitessaan lohdutusta johonkin asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 10:24

Ei minulle ole laulettu tuutulauluja, enkä minä ole laulanut lapselleni. Hän nukahti aina otsan silitykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:47

Tuu tuu tupakkirulla,mistäs tiesit tänne tulla.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 10:56

Tuo tuu tuu tupakkirulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:19

"Levon hetki nyt lyö" oli omien lasteni suosikki.
Itselleni ei laulettu, piti lukea iltarukous, jonka loppu kuului. ...jos sijaltain en
nousisi, taivaaseen ota luoksesi". Luulin pitkään, että "sijaltainen" on maailmaa uhkaava peto, vähän niinkuin painajainen, mutta paljon hirmuisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:59

Äitini laulaa edelleenkin itsekseen paljon. Tutuimmalta tuntuu "Nuku nuku nurmilintu, väsy väsy västäräkki..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:18

Taisi se olla se sininen uni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 17:02

Enpäs ole muuta saanut mieleeni kuin sanat "sinä olet ainoa auringon alla,jota minä sydämestäin rakastan";vieläkin tulee tippa silmään jo pelkästään muistelusta,koskaan en kait ole livenä kuullut,mikähän joiku se on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:35

Tuu tuu tupakkarulla, mistäs tiesit tänne tulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 20:41

kuun valo kattomme harjalla hohtaa
ilta kun joutunut on
pienoisten lintujen pienoisten lasten
aika jo on lepohon aa-aa aa-aa .....

toinen
lapsin äidin kehtolaulu
äti lastaa tuudittaa
lasta tuntureiden
päivä taakse kaikkoaa
jylhäin tähtivöiden jne..
kolmas..
man korvessa kulkevi lapsosen tie
hänt ihana enkeli kotihin vie
niin pitkä on matka
ja kivinen tie
jne....
neljäs
joutuin vain nyt nukumatin luo höyhen saareehen..
jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:43

aa tussa lulla,
anna pissan tulla
...

tätä olen laulanut kaikille pikkusiskoilleni aikanaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 16:59

Hyvä kysymys, aina kun tietäisi sen oikean ei illalla olisi mitään ongelmaa.
Paras on varmaan kuitenkin eräs oma keksimä, ensin se naurattaa ja lopulta
väsyttää, nukuttaa - onneksi...