Mikko lauloi juuri Suojelusenkelin. Onko parempaa?

Lisätty: 04.06.2009 - 00:13

Minä katsoin yhtä kuvaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 09:18

Aina kuullessani sen laulun tulee mieleen jo vuosien takaa kahden vuoden ikäisen lapsen hautajaiset, joissa hänen kummitätinsä sen esitti. Kuivin silmin mahdoton kuunnella sitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ikävää että tämä toi mieleesi surullisiäamuistoja. Olen pahoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 23:55

Jos se on se Maan korvessa, niin sitä lauloimme aina lasten kanssa kun kuljimme kahden kodin väliä. Se poistaa pelon ja luo turvallisuudentunnetta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:55

voi, se on niin ihana laulu :D

Lisätty: 03.06.2009 - 23:58

Ihan itkut taas meinaa tulla silmiin, kun sitä hyräilee. Lasten kanssa aina laulellaan joskus sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:57

Hyviä on useita mutta parempaa saa kyllä hakea.Yksi parhaimmista ja kauneimmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 10:05

Ei ole toista yhtä kaunista, joka samoista asioista kertoisi. Aina sitä saa kyynel silmässä kuunnella. Mutta minä olenkin niin herkkä, että melkein laulu kuin laulu nostattaa vedet silmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:51

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 10:59

On paljon parempaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 21:01

mumuni lauloi sitä minulle , äitini laului sitä minulle ja minä omille lapsilleni, kuin myös nyt laulan sitä lastenlapsillenikin joten on niin kaunis laulu, myöskin lauloin sitä äidilleni, kun saatoin häntä taivaan kotiin..