Onko sinussa ihmistä myöntää olevasi väärässä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 23:12

Osaan myöntää omat virheeni. Saatan jopa vähätellä liikaakin itteäni, että olen muka aina se joka on väärässä..

Lisätty: 12.06.2009 - 10:18

Kiitos kohteliaisuudesta, sait hymyn huulilleni. ^^

Kysyjän kommentti

Kiitos. Älä kuitenkaan lähde sille linjalle että myönnät vaikket olisikaan. Sinä olet hieno ihminen ja olet myös oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 22:50

Kyllä minussa on jos sanon että olen väärässä niin sillon kyllä olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 22:56

Ihan varmasti on. Ja olenkin silloin tällöin. Miksi en voisi myöntää sitä. Kaikkihan me olemme erehtyväisiä. Eri asia sitten, kuka sen myöntää. Minulle tulee itselleni hyvä mieli, kun myönnän olevani väärässä. Mielipiteestään kiinni pitävät eivät varmaankaan ole kovin onnellisia, jos väärässä oleminen on heidän mielestään ainoa oikea tapa myöntää olemassa olonsa oikeutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 22:56

Jos en myönnä, niin enkö tee itseni vielä tyhmemmäksi?
Toinen kumminkin tietää, että molemmat tiedämme minun olevan väärässä, niin ei kannata tehdä asiasta enää vaikeampaa kuin se on.
Munauksia sattuu pakostakin aina joskus, mutta minusta niissä ei ole mitään hävettävää.
Parhaansa sitä yrittää ja sillä on tultava toimeen, onnistuu siinä sitten hyvin tai hyvin huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:06

Minussa on monesti ollut munaa naisena myöntää omat virheeni . mutta olen myös tavannut ystävä miehiä jotka ovat pelänneet minua, ja oman virheensä minun myötäni kohdanneet. Minulle on salaisuus sekä käytäntö monessa työssä sekä puhe joka noudattaa työnteon eri vaiheita .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:22

Kuka meistä on virheetön?

Lisätty: 04.06.2009 - 00:04

Mikäli olen väärässä niin huomauttakaa. En ole kaikkitietävä vaikka vastaan usein en tiedolla vaan mielipiteelläni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:37

Olen monta kertaa ollut väärässä, ja olen joutunut myöntämään sen. Tärkeintä on kuitenkin myöntää itselleen, että on ollut väärässä, ja parasta olisi myös hyvittää se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 23:56

Kyllä, todellakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:34

ei aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 02:41

tilanteen mukaan,on vähän sellaista LIVE toimintaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:35

Pakkohan se on joka kerran, kun väärässä huomaa olleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:53

Ohan sitä jonkun kerran joutunut myöntämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:38

Yhden kerran luulin erehtyneeni, mutta onneksi olin väärässä! ;=)) ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:37

Moon oikias.
Soot vääräs.
Son vääräs.
Moomma oikias.
Tootta vääräs.
Non aivan mettäs!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:39

Yleensä, mutta joskus on pakko inttää loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 21:04

kyllähän sitä olen myöntänyt ja useinkin varsinkin nyt , kun tämä muisti kulta tekee omat tepposet ,mutta anteeksi pyynnön kera sekin luonnistuu hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:46

olisi, jos sellainen tilanne joskus eteen tulisi ....

(esimerkki siitä arveluttavasta huumorintajustani)