Kiroilusta parempaan suuntaan,lauleskeletteko tai viheltelette ihan muuten vain?

Mulla joskus tapanani,mutta se yleensä tulkitaan "good mood" vaikkei aina ole sitä,suinkaan.

Avainsanat: lauleskelu hyräily viheltely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 23:52

Lauleskelen aika usein ajaessani yksin autolla. Osaan paljon lauluja ulkoa ja nautin laulamisesta.

Kysyjän kommentti

Hieno homma hurjatta!Niin minäkin tein ennen,kun ajelin itsekseni tai oli kiva soittaa ihan kunnon rokkia ja jammaileskella sillä,mutta nykyään ajelen vain fillarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 21:26

Lauleskelen aika paljonkin, vaikka en enää vuosiin ole pystynyt kunnolla laulamaan. Mutta sitä mörinää ja örinää mitä sattuu tulemaan hyvän musiikin siivittämänä pidän mielelläni. Tosin kissani ei ole samaa mieltä siitä laulelustani. Kerran oikein ääneen voihkaisi, että ei, taasko se alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:30

Viheltelen kun olen oikein hyvällä tuulella(eli nyt.)Lauluni on niin surkeaa,että ennemin siitä pahalle kuin hyvälle tuulelle tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:52

Laulelen ja viheltelen mielelläni, musiikki kaikissa muodoissaan on mun juttu :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:54

Kun ajelen yksikseni autolla,laulan radiosta/cd:ltä tulevan musiikin mukana täyttä kurkkua. Harvemmin viheltelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 22:04

En vieläkään ymmärrä niin huonokorvainen opettaja oli saanut paikan koulussani. Hän valitsi minut aina kaikkiin kuorolauluihin mukaan. Nykyään ystäväni sanovat minulle: heittele vaikka pienillä kivillä - mutta älä laula!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 22:05

Lauleskelen ja hyräilen yksin kun olen hyvällä tuulella, ja kukaan ei ole kuulemassa. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:27

Saattaisin laulaakin, mutta lauluääneni on ihan oikeasti huono, joten tyydyn vain viheltelemään. Sitäkin kyllä harvakseltaan, etten ärsyttäisi ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:00

Joskus hyvin hyvin harvoin saatan jotain lauleskella,.Silloin yleensä todella hyvä olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:35

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:03

Enpä juurikaan laulele.En halua aiheuttaa joukko paniikkia kuulijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:42

En, joskus tulee kiekaistua joku laulunluritus, mutta ne on t o d e l l a harvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:55

kuulemma mumisen itseksieni ..... (silloin kanattaa tulla pyytämään ekstrafyrkkaa yms.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:35

juups tulee hoilotettua enkä aina edes muista missä olen kun kuulen hyvän biisin niin alan mukana hoilaan ja kaupassa huomaan usein, että siinä mukana taas hoilotan ja vähän nolona sitten sen lopetan kyllä äkkiä... :)